ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 9 دي 1389     |     کد : 13418

برترین سیستم‌های عامل و تلفن‌های هوشمند2010

بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های مختلف نشان می‌دهند سیستم‌عامل موبایل سیمبین و گوشی همراه هوشمند آی‌فون4 در سال 2010 پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان بوده‌اند، روندی که انتظار می‌رود تا سال بعد ادامه پیدا کند.

بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های مختلف نشان می‌دهند سیستم‌عامل موبایل سیمبین و گوشی همراه هوشمند آی‌فون4 در سال 2010 پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان بوده‌اند، روندی که انتظار می‌رود تا سال بعد ادامه پیدا کند.
رتبه اول: آی‌فون4
به گزارش خبرگزاری مهر، محبوبیت تلفن‌های همراه لمسی و هوشمند در سال 2010 به بالاترین سطح ممکن رسیده و به اولین انتخاب افرادی تبدیل شده که در جستجوی گوشی تلفن همراه جدیدی هستند.

تحقیقات شرکت تحقیقات بازار تکنولوژی، GFK نشان می‌دهد که یک‌سوم از تلفن‌های همراهی که در سال 2010 سفارش داده و خریداری شده‌اند، از ویژگی‌های لمسی و هوشمند بودن برخوردار بوده‌اند که این میزان نسبت به سال 2009 با 20 درصد افزایش مواجه شده است.

گرایش 12 درصدی کاربران به خرید تلفن‌های هوشمند با سیستم‌عامل پیشرفته نیز نشان می‌دهد کاربران تلفن‌های هوشمند ترجیح می‌دهند گوشی‌هایشان به سیستم‌عامل‌های پیشرفته‌تری مجهز باشد.

بر اساس این گزارش در اکتبر 2010 / مهر 1389، نیمی از تمام تلفن‌های همراهی که در برخی از کشورها به فروش رسیده‌اند را تلفن‌های هوشمند تشکیل داده‌اند و پدیده تلفن‌های هوشمند در حال افزایش فروش جهانی تلفن همراه است. انتظار می‌رود این پدیده در کنار شکوفا کردن میل رقابت میان تولیدکنندگان تب‌لت‌ها و سیستم‌عامل‌های پیشرفته، سال 2011 را برای صنایع تلفن‌های هوشمند و تب‌لت‌ها به رقابتی فشرده و تنگاتنگ تبدیل کند.

پرفروش‌ترین‌ها
تحقیقات دیگری که به تازگی درباره میزان فروش تلفن همراه در سال جاری انجام گرفته، نشان می دهد که در چهار ماهه سوم سال 2010، تعداد تلفن‌های همراهی که در سرتاسر جهان به فروش رسیده به 81.1 میلیون دستگاه رسیده و این یعنی افزایشی 90 درصدی نسبت به 42.8 میلیون تلفن همراهی که در چهار ماهه سوم سال 2009 به فروش رسید. این افزایش قابل توجه مدیون توسعه صنعت تلفن‌های هوشمند است.

علاوه بر این‌ها، شرکت گارتنر نیز پرفروش‌ترین سیستم‌های عامل نیمه دوم سال 2010 را به ترتیب زیر معرفی کرد.

فروش گوشی‌های هوشمند بر اساس سیستم‌عامل در نیمه دوم 2010

ده گوشی هوشمند سال 2010 به انتخاب TopTenReview
نشریه تاپ‌تن‌ریویو نیز برترین تلفن‌های هوشمند جهان را در سال 2010 بر اساس معیارهایی شامل طراحی، قابلیت‌های چند‌رسانه‌ای، کیفیت تماس، حافظه، قابلیت‌های جانبی، کیفیت نمایشگر، وزن و ابعاد انتخاب کرده است.


نوشته شده در   پنجشنبه 9 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode