ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 5 دي 1389     |     کد : 13255

كريسمس در گوشه و كنار جهان

مردان در لباس پدر فراست كه معادل بابانوئل يا سانتا كلاوس است و زنان در لباس محلي در مينسك پايتخت بلاروس در روز بيست و پنجم دسامبر.

 

مردان در لباس پدر فراست كه معادل بابانوئل يا سانتا كلاوس است و زنان در لباس محلي در مينسك پايتخت بلاروس در روز بيست و پنجم دسامبر.
يك مرد با لباس بابانوئل و عضو يك سازمان خيريه در شب بيست و چهارم دسامبر به يك فرد بي خانمان در حومه شهر سائوپائولو برزيل غذا و هديه مي‌دهد تا او نيز سهمي از جشن كريسمس داشته باشد.
مردم بارسلونا به شيوه خود در روز بيست و پنجم دسامبر با پوشيدن لباس بابانوئل و پريدن در آبهاي بندر قديمي بارسلونا اين جشن را گرامي مي‌دارند.
يك زوج در لباس بابانوئل سوار بر كاميون در شهر كراسنويارسك در سيبري روسيه در بيست و پنجم دسامبر.
فواد طوال اسقف لاتيني شهر بيت المقدس در مراسم دعاي نيمه شب كريسمس در كليساي مهد در شهر بيت لحم در كرانه غربي مجسمه كودكي حضرت عيسي را از ميان مسيحيان عبور مي‌دهد.
تصوير ديدني تزئينات يك منزل مسكوني در شب بيست و چهارم دسامبر در محله بروكلين در شهر نيويورك.
به دليل بارش برف سنگين بسياري از پروازها در فرودگاه‌هاي شهرهاي اروپاي غربي از جمله فرودگاه شارل دوگل در پاريس دچار اختلال شدند و مسافران نتوانستند به موقع براي جشن نوئل در كنار خانواده‌شان باشند. به همين مناسبت فرانسيس توپتيل كشيش فرانسوي در فرودگاه شارل دوگل با اندك وسايلي كه در دست داشت در نيمه شب بيست و چهارم دسامبر مراسم دعاي كريسمس را براي مسافران در انتظار برگزار كرد.
چهره خندان دو كودك در بيرون كليساي اعظم سن پل در شهر لندن در بيست و چهارم دسامبر.
يك فروشنده زن در لباس بابانوئل در مركز خريد آلكسا در برلين بادكنك‌هاي رنگارنگ مي‌فروشد و مردم در غروب بيست و چهارم دسامبر عجله دارند تا آخرين خريد وسايل كريسمس را انجام دهند.
يك زوج كره جنوبي در شهر سئول و در برابر تزئينات كريسمس در بيست و پنجم دسامبر از خود عكس يادگاري مي‌گيرند.


نوشته شده در   يکشنبه 5 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode