ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 آذر 1389     |     کد : 12839

عمليات انتحاري در روز تاسوعاي حسيني نشانه اوج ضعف ايادي استكبار است

اداره كل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان طي پيامي اقدام ددمنشانه انتحاري منجر به شهيد شدن جمعي از عزاداران حسيني (ع) همزمان با روز تاسوعا در شهرستان چابهار را به شدت محكوم كرد.

 
اداره كل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان طي پيامي اقدام ددمنشانه انتحاري منجر به شهيد شدن جمعي از عزاداران حسيني (ع) همزمان با روز تاسوعا در شهرستان چابهار را به شدت محكوم كرد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان در اين پيام آمده است ،
ان الحسين مصباح الهدي و سفينه النجاه
انا لله و انا اليه راجعون
با عرض تسليت سوگواري سرور آزادگان عالم ، حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و علمدار با وفاي كربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) ، در سالروز حزن و اندوه سوگواران در تاسوعاي حسيني كه همه دلهاي ارادتمند به اهل بيت (ع) مالامال از عشق و شور حسيني است و در شرايطي كه سوگواران منطقه سيستان و بلوچستان تسليت گويان به پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) مشغول عزاداري بودند بار ديگر دست شوم استكبار جهاني از آستين جنايتكاران كور دل جند الشيطان در آمد و در شهرستان چابهار جمعي از عزاداران حسيني را به خاك و خون كشيد .

انفجار بمب در صف عزاداران حسيني چند پيام براي جهانيان دارد :

1-سوگواران و شيعيان امام حسين (ع) با پيروي از سرور آزادگان حضرت امام حسين (ع) همچنان اقتداء به سالار شهيدان دارند و مي گويند: هيهات منا الذله ، بنابراين تا پاي جان در راه اسلام و ادامه مسير ولايت، وفاداري خويش را اعلام و به مقام معظم رهبري(مدظله العالي) عرضه مي دارند كه در جهت اعتلاي اسلام آماده تقديم جان و جوان هستند .

2-انجام عمليات انتحاري نشان از ضعف ايادي استكباري است و مطمئنا حركات غير انساني و اقدامات كور دشمن را بيان مي كند، بنابراين عليرغم همه رنجهاي ايجاد شده ، نويد دهنده پايان اقدامات ضد انقلاب مي باشد .

اداره كل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان در پايان ضمن عرض تسليت به مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و سوگواران حسيني بويژه خانواده شهداء تاسوعاي حسيني چابهار، هشدار مي دهد كه همه عزاداران با توجه كامل و حفظ آرامش و شور حسيني به عزاداريها بپردازند و هر گونه تحركات مشكوك را به مراجع نظامي و انتظامي اطلاع دهند .

والسلام عليكم و بركاته


نوشته شده در   چهارشنبه 24 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode