ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 آذر 1389     |     کد : 12653

عكس‌هاي ‌برگزيده 2010 رويترز

منظره بديع شفق قطبي در آسمان و فوران آتشفشان ايافجا لاجوكول در جزيره ايسلند در بيست و دوم آوريل 2010.

منظره بديع شفق قطبي در آسمان و فوران آتشفشان ايافجا لاجوكول در جزيره ايسلند در بيست و دوم آوريل 2010.
صحنه زيباي ابراز علاقه انساني يك شوهر به همسرش در روز هشتم مارس 2010 روز جهاني زن در شهر بلگراد پايتخت صربستان.
تصوير گوش كنده شده ديويد فلتمن بازيكن تيم راگبي انگلستان در جريان ديدار با تيم راگبي استراليا در شهر گوسفورد استراليا در روز پانزدهم ژوئن 2010.
يك ماهيگير جوان سوماليايي كوسه‌اي را كه شكار كرده بر دوش گذاشته و در روز بيست و سوم سپتامبر 2010 از خياباني در شهر موگاديشيو با ساختمان‌هاي ويران عبور مي‌كند تا شكارش را براي فروش به بازار ببرد. در طول سال گذشته شهر موگاديشيو صحنه درگيري‌هاي روزانه مرگبار ميان گروه افراط‌گراي الشباب و نيروهاي دولتي بود.
سيلزدگان پاكستاني در جنوب پنجاب كه تحت محاصره سيلاب قرار دارند براي دريافت كمك به يك هلي‌كوپتر امدادرسان ارتش اين كشور در ناحيه مظفرگاه در روز هفتم اوت 2010 آويزان شده اند.
مانوئل نوئر دروازه‌بان تيم ملي آلمان در جريان ديدار اين تيم با تيم ملي انگلستان در رقابت‌هاي جام جهاني آفريقاي جنوبي در روز بيست و هفتم ژوئن 2010 به عبور توپ از خط دروازه‌اش مي‌نگرد. علي‌رغم اينكه ضربه شوت فرانك لمپارد بازيكن تيم ملي انگلستان پس از برخورد به تير دروازه نيم متر از روي خط عبور كرد اما كمك داور اين ديدار گل مساوي انگلستان را نپذيرفت و اين مساله يكي از مسائل جنجال‌برانگيز اين دوره جام جهاني بود.
صحنه رقت‌بار سر بريده يك مرد در مركز گواتمالاسيتي پايتخت كشور گواتمالا در روز دهم ژوئن 2010. بر اثر نبرد ميان باندهاي جنايتكاري سرهاي بريده زيادي به نشانه انتقام‌جويي در پايتخت گواتمالا توسط ماموران پليس كشف شدند.
ژست ديدني يك دختركوچولو چيني در روز بيست و پنجم آوريل 2010 در شهر شانگهاي در چين و خنده عابران.
يك مرد افغان كودكش را در آغوش گرفته و در كنار يك تفنگدار دريايي آمريكايي در شهر مرجاه در ايالت هلمند در روز سيزدهم فوريه 2010 و در جريان درگيري با شورشيان طالبان پشت تله خاكي پناه گرفته است.
دست يك زن هائيتيايي بر سطح ديواري كه بر اثر زلزله مرگبار اين كشور در شهر پورت و پرنس شكاف برداشته است در روز بيست و هفتم ژانويه 2010.


نوشته شده در   شنبه 20 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode