ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 14 بهمن 1389     |     کد : 118907

اعلام زمان و نحوه برگزاري مسابقات كشوري روباتيك

جام جم آنلاين: مسابقات كشوري روباتيک، 4 تا 6 مرداد ماه سال آينده در دانشگاه زنجان برگزار مي‌شود.
به گزارش ايسنا، فرزاد خوش‌خطي در جمع خبرنگاران با اشاره به اين كه، روباتيک از جمله فناوري‌هايي است که باعث ايجاد تعامل مطلوب بين صنعت و دانشگاه مي‌شود، افزود: دانشگاه زنجان از 2 سال پيش درخواست ميزباني اين مسابقات را ارائه داده بود.

وي گفت: دانشگاه زنجان سابقه خوبي در برگزاري مسابقات و کنفرانس هاي علمي از جمله کنفرانس شيمي، برق و فيزيک داشته است و همين سابقه خوب باعث شد تا در شهريور ماه سال گذشته، ميزباني مسابقات روباتيک کشوري به دانشگاه زنجان محول شود.

خوش‌خطي با بيان اين که 12 کميته با همکاري رشته‌هاي مختلف تحصيلي دانشگاه براي برگزاري هرچه بهتر اين مسابقات تشکيل شده است، افزود: در حال حاضر بيش از 50 درصد فعاليت‌هاي مربوط به اين مسابقات انجام شده است.

وي از ايجاد کارگاه‌هاي آموزشي رباتيک در دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: هم اکنون 4 کارگاه آموزش رباتيک در اين دانشگاه فعاليت مي‌کند.

دبير مسابقات روباتيک کشوري با اشاره به اين که اين مسابقات در 16 بخش مختلف برگزار مي‌شود، اظهار کرد: بخش‌هاي «مين‌ياب اتومات»، «مين‌ياب دستي»، «پرنده»، «فوتبال‌هاي شبيه‌سازي دو بعدي و نمايشي»، «رالي» و «ربات‌هاي صنعتي» از جمله بخش هاي مختلف اين مسابقات است.

وي زمان ثبت‌نام در اين مسابقات را از 15 فروردين تا 15 ارديبهشت ماه سال آينده اعلام کرد و گفت: ثبت نام در اين مسابقات به صورت اينترنتي است و علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به سايت www.Robotalent.ir در مسابقات روباتيک کشوري ثبت‌نام کنند.

خوش‌خطي با بيان اين که داوري تيم‌هاي ثبت‌نام کننده از اول خرداد ماه سال آينده به مدت 10 روز انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: پس از اين فاصله زماني، اسامي تيم هاي برگزيده براي راهيابي به مسابقات اعلام خواهد شد.

وي با اشاره به اين که تيم‌هاي روباتيک دانش‌آموزي و دانشجويي مي‌توانند در اين مسابقات حضور داشته باشند، افزود: پيش‌بيني مي‌شود بالغ بر 500 تيم در اين مسابقات شرکت کنند.


نوشته شده در   پنجشنبه 14 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode