ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1389     |     کد : 118867

ايران كانون جوشش آرمان‌هاي انقلابي در جهان است

 
جام جم آنلاين: احمدي نژاد انقلاب اسلامي را بزرگترين حادثه تاريخ معاصر دانست و با اشاره به بيداري ملت‌ها پس از پيروزي انقلاب اسلامي گفت: امروز ايران به كانون جوشش آرمان هاي انقلابي در جهان تبديل شده است و پس از گذشت 32 سال از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، قدرتمندترين مستكبران تاريخ در حال افول و در مقابل انقلاب اسلامي در مسير بالندگي و فراگيري قرار گرفته است.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دكتر محمود احمدي نژاد عصر روز يكشنبه در ديدار اعضاي ستاد دهه فجر برخورداري از آرمان و هدف را از دلايل ماندگاري انقلاب اسلامي ايران، خواند و گفت: آرمان انقلاب اسلامي در اصل همان آرمان انبياء الهي است و با گذشت هر سال يك گام به آرمان‌هاي الهي نزديك‌تر مي‌شود.

رييس جمهور با بيان اينكه موضوع اصلي انقلاب اسلامي، انسان است،اظهار داشت: انقلاب ايران فراتر از ملت ايران و حتي مسلمانان به تمامي انسان‌هاي عالم تعلق دارد و هر قيامي كه متعلق به همه بشريت باشد در محدوده جغرافيا، مذهب و قوم و قبيله محصور نمي شود.

دكتر احمدي نژاد افزود: انقلاب اسلامي برپا شد تا هويت حقيقي انسان را احياء كند، هويتي كه زير چرخ هاي خشن انديشه مادي در قالب ماركسيسم و سرمايه‌داري لگدمال شده بود.

رييس جمهور با بيان اينكه ابعاد غارت گري مدرن كنوني قابل مقايسه با گذشته نيست اظهار داشت: نظام سلطه با طراحي ساز و كارهاي اقتصادي 30 هزار ميليارد دلار از جيب ملت‌ها خالي كرده و در مقابل تورم ، فقر و تبعيض را به بشريت تحميل كرد و همزمان برخي به اصطلاح روشنفكران و برجستگان كشورهاي غارت شده، از عمل نظام سلطه بعنوان اقدام علمي ياد مي كنند.

وي خاطر نشان كرد : تعبير امام راحل از نظام سلطه به عنوان شيطان بزرگ تفسير بسيار روشن و همه كس فهم و واقعي از شرايط جهاني است.

دكتر احمدي نژاد افزود: انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد و راه را براي بشريت باز كرد و همين موضوع باعث شد بشريت چندين گام براي رسيدن به اهداف متعالي خود به جلو حركت كند و امروز كه 32 سال از انقلاب اسلامي مي‌گذرد، مستكبران به لحاظ تئوري و عملي به پايان راه رسيده‌اند و ديگر توان تفسير حوادث جهان را ندارند.

رييس جمهور با اشاره به عظمت انقلاب اسلامي گفت: انقلاب اسلامي از ابعاد گسترده اي برخوردار است و هسته‌اي شدن تنها يكي از ثمرات‌ آن مي باشد ، بايد توجه داشت كه هيچ عنصر و اقدامي نبايد اصل پيام زلال انقلاب را تحت‌الشعاع قرار دهد.

دكتر احمدي نژاد با اشاره به تلاش دشمنان براي جلوگيري از دستيابي ايران به فناوري صلح آميز هسته اي ، دستاور هاي هسته اي كشورمان را برجسته دانست و گفت: براي انقلاب عقب‌گردي وجود ندارد و همه آن رو به جلو و پيشرفت است.

رييس جمهور خاطر نشان كرد: با وقوع انقلاب اسلامي روند حركت بشريت اصلاح و ريل حركت بشريت عوض شد.

دكتر احمدي نژاد در ادامه با اشاره به حوادث موجود در اقصي نقاط جهان گفت: مطالباتي كه امروز در جهان به گوش مي‌رسد در اصل همان مطالبات ملت ايران در سال 57 است و در چنين شرايطي مستكبران هر عكس‌العملي از خود نشان دهند به نفع تحقق وعده‌هاي الهي است.

رييس جمهور با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي نياز به تبليغ ندارد، خطاب به دست‌اندركاران ستاد دهه‌ فجر گفت: بايد بدانيد كه افق انقلاب جهاني است و هر گونه فعاليتي بايستي متناسب با آن نجام شود چرا كه انقلاب اسلامي هر سال در افق بالاتري نسبت به سالهاي قبل قرار دارد.

وي افزود: بدانيد قدم‌هايي كه برمي‌داريد، قدم براي نجات كل بشريت و تحقق آرزوهاي تاريخي بشر است، شما بايد افق‌ نگاه‌تان جهاني باشد وبه فضل الهي هر جا كه نياز به حضور مردم باشد ملت ايران باشكوه هر چه تمام‌تر در آن حاضر خواهند شد و فعاليت شياطين هيچ تاثيري در شكوه حضور ملت ايران نخواهد داشت.


نوشته شده در   سه شنبه 12 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode