ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1389     |     کد : 118851

اطلاعيه سازمان تبليغات اسلامي به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي

سازمان تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي فرارسيدن دهه فجر و ايام سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران را كه يادآور حماسه آزادگي و عزم و اراده پولادين ملت آزاده ايران در مبارزه با طاغوت و استكبار است، به عموم مردم بصير و آگاه كشورمان تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي‌ متن اين اطلاعيه به شرح زير است:

دهه مبارك فجر، ايام به ثمر رسيدن جانفشاني‌هاي هزاران هزار زن و مرد آزاده اين ديار است كه پيش پاي آمدن امام و قائدشان فرشي از مهر گستردند و حضور عشق را در فضاي ايران متجلي ساختند. ملتِ ايران با انقلابي كه آفريد يكي از بزرگ‌ترين و طلايي‌ترين اوراقِ دفترِ تاريخ را به نامِ خويش رقم زد؛ برگي كه سرفصلِ زرّينش ندايِ بزرگِ حق‌طلبي و عدالت‌خواهي برايِ تماميِ بشريت بود. در سال 1357 و در آستانه عبور قافله جهان از شاهراه هزاره سوم تاريخ خود، انقلاب اسلامي ايران با پيام‌هاي انساندوستانه و عدالت‌خواهانه‌اش - كه نسخه‌اي براي تمامي بشريت است- نويد روشني از گسترش صلح و عدالت در زمين بود. اين بشارت، جان‌هاي تشنه‌ي حقيقت را به انديشه واداشت و الگوي بسياري از خيزش‌هاي انقلابي عدالتخواه در ميان مستضعفان و محرومان جهان گرديد. اينك در سي‌ و دومين سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامي، ملت سختكوش ايران با اعتماد بر ياري خداوند متعال و با تكيه بر دانش و تعهد فرزندانش رو به سوي آينده‌اي دارد كه جهانيان او را در بلندي عرصه‌هاي مختلف دانش و فرهنگ خواهند ديد و از هم‌اكنون نيز طليعه‌هاي آن را در خود شاهد است.

سازمان تبليغات اسلامي‌ بدينوسيله فرارسيدن ايام غرورآفرين و شكوهمند سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران را كه يادآور حماسه آزادگي و عزم و اراده پولادين ملت ما در مبارزه با طاغوت و استكبار است، به همه ملت ايران تبريك و تهنيت عرض مي‌نمايد.


نوشته شده در   سه شنبه 12 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode