ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 مهر 1389     |     کد : 116366

امام جمعه تبريز: مردم لبنان از تفكر انقلاب اسلامي استقبال كردند

امام جمعه تبريز استقبال از احمدي‌نژاد را استقبال از تفكر انقلاب دانست و گفت:‌ سفر موفقيت‌آميز رئيس‌جمهور به لبنان و استقبال گسترده مردم از وي كه پيام‌رسان انقلاب اسلامي بود،‌ نشانه افول قدرت صهيونيسم است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد‌شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه تبريز كه به امامت وي در مصلاي امام خميني(ره) اقامه شد با اشاره به فرا رسيدن ميلاد امام رضا (ع) و دهه كرامت گفت: ‌امام رضا (ع) داراي القاب برجسته و خصوصيات ممتازي بوده‌اند و فضايل ايشان در تاريخ اسلام برجسته و مورد اذعان همگان است.
وي تصريح كرد: ‌رضا و عالم آل محمد و فرياد رس امت از جمله القاب ايشان است كه داراي معاني ارزشمندي است و مناظرات علمي ايشان با طوايف مختلف اسلامي و غيراسلامي در تاريخ ضبط و ثبت شده است.

* همه به اعتلاي مساجد كمك كنند
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري نوزدهمين اجلاسيه سراسري نماز و پيام رهبري در اين زمينه اشاره كرد و اظهار داشت: ايشان در اين پيام مختصر و مفيد خود نكات ارزشمندي خصوصاً در مورد جايگاه مسجد فرموده‌اند.
آيت‌الله مجتهدشبستري افزود: تاكيد بر توجه به جوانان در مسجد، كمك همگاني به رشد جايگاه مسجد، تعامل مدرسه، مسجد و كمك حوزه‌هاي علميه به مساجد از جمله تاكيدات رهبري در اين زمينه است.
وي گفت: ‌بيان مسائل اعتقادي و مسائل سياسي در مساجد از جمله موضوعاتي است كه رهبري بدان تاكيد خاص دارند، چرا كه مساجد بايد محل روشنگري و بيان مسائل ديني و مسائل روز جامعه اسلامي باشد.

* اجراي طرح هدفمند يارانه‌ها يك عزم ملي را مي‌طلبد
نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان شرقي با اشاره به در پيش بودن اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها گفت:‌ اجراي طرح هدفمند يارانه‌ها يك عزم ملي را مي‌طلبد و همه بايد همراه دولت در اجراي اين طرح باشند.
امام جمعه تبريز افزود: ‌در آستانه اين جراحي بزرگ اقتصادي قرار داريم و مردم بايد توجه داشته باشد كه ذخيره‌سازي‌هاي لازم صورت گرفته و قحطي پيش نخواهد آمد و اوضاع روال عادي خود را طي خواهد كرد.
وي گفت: ‌مسئله اجراي طرح هدفمند يارانه‌ها يك عزم ملي را مي‌طلبد و همه بايد همراه دولت در اجراي اين طرح باشند.
امام جمعه تبريز افزود‌: مردم نبايد به شايعات ضدانقلاب و مخالفان دولت توجهي كنند چرا كه آنها خواهان توسعه و پيشرفت كشور و نظام نيستند.

* برخورد قاطع با سودجويان و محتكران صورت گيرد
آيت الله مجتهد‌شبستري ابراز اميدواري كرد؛ هدفمند كردن يارانه‌ها را با موفقيت پشت سر بگذاريم و در مسئله صادرات كه يك مسئله حياتي براي كشور است توسعه همه جانبه صورت گيرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: هدفمند كردن يارانه‌ها كمك به برقراري عدالت اجتماعي است و بقيه درآمد كشور صرف عمران و آبادي كشور مي‌شود.
نماينده ولي‌ فقيه در آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: جنبه‌هاي منفي اجراي اين طرح، افراد سودجو و ضعيف ايمان و بي‌انصاف را به فكر احتكار و اجحاف خواهد انداخت و دولت بايد كنترل كافي داشته باشد و فرصت سوء استفاده را به فرصت‌طلبان ندهند و بايد برخورد قاطع با اين گونه افراد سودجو صورت گيرد.

* سفر موفقيت‌آميز رئيس جمهور به لبنان نشانه افول قدرت صهيونيسم است
امام جمعه تبريز در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تبريز به سفر احمدي‌نژاد به لبنان اشاره كرد و اظهار داشت:‌ سفر موفقيت‌آميز رئيس‌جمهور به لبنان و استقبال گسترده مردم از وي كه پيام رسان انقلاب اسلامي بود،‌ نشانه افول قدرت صهيونيسم است.
وي خاطرنشان كرد: وحدت ميان طوايف مختلف لبنان و سخنراني رئيس‌جمهور و سفر موفقيت‌آميز وي به اين كشور موجب خنثي شدن توطئه‌هاي رژيم صهيونيستي و حاميان آن شد.
نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: اين سفر از مهم‌ترين سفرهاي رئيس جمهور به كشورهاي خاورميانه بود و آثار خوبي از اين سفر حاصل شد و نشان داد كه جمهوري اسلامي ايران حمايت از فلسطين و حزب الله لبنان را ادامه خواهد داد و اين موضوع را يك مسئله اسلامي مي‌داند.


نوشته شده در   جمعه 23 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode