ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 26 فروردين 1388     |     کد : 113340

شركت 15 هزار دانش‌آموز ملكاني در مسابقات قرآني

 معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش ملكان از فراهم شدن مقدمات شركت 15 هزار دانش‌آموز ملكاني در مسابقات قرآني طي سال تحصيلي 88-87 خبر داد.‌

 به گزارش خبرگزاري فارس از ملكان، اسماعيل حبيب‌زاده  در جمع خبرنگاران با تاكيد بر نقش قرآن در زندگي اظهار داشت: براي رسيدن به مرحله‌ باور دورس قرآني در مدارس و تاثير آن در تربيت نسل‌ها بايد خانواده،‌ مدرسه، مديران و معلمان در جامعه بتوانند قرآن و معارف آن را در زندگي جاي دهند.

وي تصريح كرد: براي رسيدن به اين هدف بايد تلاش شود تا آموزه‌هاي قرآني وارد بطن جامعه شده و نوجوانان و جوانان به خوبي با اين كتاب آسماني مانوس شوند.

معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش ملكان تاكيد كرد: تبديل آموزه‌هاي قرآني به رفتارهاي قرآني در نظام آموزشي رمز ماندگاري آموزه‌هاي قرآني در ميان دانش‌آموزان خواهد بود و به همين منظور بايد رفتارهاي قرآني در نظام آموزشي ارزش‌گذاري شود.

وي تصريح كرد: برگزاري همايش‌ها و مسابقات قرآني در ايجاد انگيزه براي توجه به يادگيري و حفظ قرآن بسيار موثر است.

معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش ملكان اظهار داشت: اگر متون درسي و آموزشي دانش‌آموزان از مفاهيم قرآني بهره‌مند باشد به طور قطع جايگزين نفساني اين مفاهيم در وجود دانش‌آموزان بيشتر خواهد بود.

وي تصريح كرد: تشويق، ترغيب و برخورد شايسته با دانش‌آموزان زمينه‌ساز افزايش علاقه آنها به فراگيري آموزه‌هاي قرآني و مفاهيم ديني خواهد بود.

معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش ملكان اظهار داشت: معاونت پرورشي اداره آموزش و پرورش اين شهرستان در سال تحصيلي جاري مقدمات شركت 15 هزار دانش‌آموز اين منطقه در رشته‌هاي مختلف قرائت، حفظ، مفاهيم، قرآن، سرود، احكام، تئاتر، هنرهاي عروسكي،هنرهاي تجسمي و صنايع دستي را فراهم كرده است.

وي افزود: در نتيجه مسابقه فرهنگي و مذهبي ابتدايي شركت‌كنندگان مدارس ولي‌عصر، نور شريف، فرهنگيان و شهيد جنگلي مقام‌هاي برتر را از آن خود كرده و به مسابقات استاني راه يافتند.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 26 فروردين 1388  توسط   ملکان ملکان   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode