ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 19 آبان 1389     |     کد : 11213

بيست و يكمين سمينار جبر ايران در تبريز برگزار مي‌شود

رئيس دانشكده علوم رياضي دانشگاه تبريز گفت: بيست و يكمين سمينار جبر ايران با حضور بيش از 160 استاد و دانشجوي دانشگاه‌هاي كشور 19 و 20 آبان ماه ‌جاري در دانشگاه تبريز برگزار مي‌شود.

رئيس دانشكده علوم رياضي دانشگاه تبريز گفت: بيست و يكمين سمينار جبر ايران با حضور بيش از 160 استاد و دانشجوي دانشگاه‌هاي كشور 19 و 20 آبان ماه ‌جاري در دانشگاه تبريز برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي دانشگاه تبريز حسين امامعلي‌پور اظهار داشت: در طول فراخوان اين سمينار 200 مقاله به دبيرخانه سمينار ارسال شد كه پس از ارزيابي كميته علمي 80 مقاله را به صورت سخنراني و 13 مقاله را به صورت پوستر مورد پذيرش قرار داد.
وي با بيان اينكه در مراسم افتتاحيه اين سمينار همچنين از خدمات ارزنده دكتر علي‌اكبر مهرورز استاد بازنشسته دانشكده علوم رياضي و رئيس سابق دانشكده‌هاي علوم و علوم رياضي اين دانشگاه نيز تجليل خواهد شد، ادامه داد: مراسم افتتاحيه اين سمينار صبح روز چهارشنبه 19 آبان ماه جاري در تالار شماره دو دانشكده علوم انساني و اجتماعي دانشگاه تبريز برگزار مي‌شود.
رئيس دانشكده علوم رياضي دانشگاه تبريز محورهاي اصلي اين سمينار را جبر جابه‌جايي، جبرهاي لي و نظريه سايش گروه‌ها عنوان كرد و تصريح كرد: در طول برگزاري اين سمينار همچنين شش سخنراني اصلي و ويژه توسط بهترين اساتيد دانشگاه‌هاي كشور ارائه خواهد شد همچنين 11 نفر از بزرگان و تاثيرگذاران جبر ايران نيز در آن حضور خواهند داشت.
به گزارش فارس از تبريز دانشگاه تبريز به عنوان دومين شهر بزرگ دانشگاهي كشور پس از تهران و بزرگ‌ترين قطب علمي شمال‌ غرب كشور مطرح است.
اين دانشگاه در حال حاضر با بيش از 18 هزار نفر دانشجو و حدود 500 نفر هيئت علمي 200 آزمايشگاه تخصصي و عمومي كه برخي در دنيا و برخي خاورميانه منحصر به فرد هستند.
موزه تاريخ و فرهنگ، حوزه جانورشناسي، حوزه زمين‌شناسي، مركز پردازش تصاوير ماهواره‌اي و مراكز و موسسات تحقيقاتي و پژوهشي بزرگ، ظرفيت بسيار بزرگي را در كشور فراهم كرده تا در راستاي اهداف والاي جمهوري اسلامي به كار گرفته شود و تمام اينها نبوده مگر به نيت پاك و صادقانه مردم غيور آذربايجان كه با پافشاري‌هاي خود اين نيت را از قوه به فعل درآوردند.


نوشته شده در   چهارشنبه 19 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode