ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 تير 1395     |     کد : 104318

فرماندار مرند: دستگاه های ذیربط در برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان به خواسته ها و نیاز های این قشر توجه داشته باشند

فرماندار مرند در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به هم پوشانی بهتر برنامه های اوقات فراغت افزود: برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان دارای اهمیت فراوانی است.

فرماندار مرند در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به هم پوشانی بهتر برنامه های اوقات فراغت افزود: برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان دارای اهمیت فراوانی است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی معاون استاندار آذربایجان شرقی در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با  اشاره به هم پوشانی بهتر برنامه های اوقات فراغت افزود: برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان دارای اهمیت فراوانی است و لازم است بین ادارات هم پوشانی در برنامه ریزی وجود داشته باشد.
کرمی افزود: طبق آمایش های صورت گرفته، دستگاه ها و سازمانهای متولی در برنامه ریزی خود چندان توجهی به خواسته ها و نیاز های آنان ندارند.
وی بیان داشت: دستگاه های ذیربط در برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان به خواسته ها و نیاز های این قشر توجه داشته باشند.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بیان داشت: اطلاع‌رسانی در امر ثبت نام برنامه های اوقات فراغت، نوع برنامه های تدوین شده برای آن ایام به اطلاع عموم افراد به خصوص جوانان برسد.
وی با اشاره به ثبت نام برنامه های اوقات فراغت در پرتال فراغت اظهار داشت: دستگاه های متولی و اجرایی کننده اوقات فراغت با ثبت نام افراد در پرتال صورت گیرد.
فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به محور های عمده برنامه فراغتی در سال ۹۵ بیان داشت: برنامه های پژوهشی،امدا و نجات، تربیتی و پرورشی، مهارت زندگی، ازدواج و… از جمله برنامه های فراغتی در سال ۹۵ است.
وی با اشاره به اینکه خانواده ها خود بخشی از اوقات فراغت جوانان را فراهم می‌کنند گفت: برخی از خانواده ها با هدف پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود، آنها را در کلاس های آموزشی ثبت نام می‌کنند ولی عده ای هستند که برنامه آنچنانی ندارند که لازم است با اطلاع‌رسانی بیشتر پرتال اوقات فراغت نسبت به معرفی برنامه ها اقدام نمایند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نظام آموزشی بخش عمد های از جوانان را در اختیار دارد افزود: نظام آموزش و پرورش بخش عمد ه ای از جوانان را در اختیار دارد که می تواند با همکاری اداره ورزش و جوانان در جهت برنامه ریزی بهتر برای اوقات فراغت اقدام نماید.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با بیان اینکه برنامه های فصل تابستان فرصتی برای ارائه بهتر برنامه ها است گفت: فصل تابستان به‌عنوان فرصتی برای فراگیری مهارتها و آموزش های مختلفی است ودر صورتیکه با برنامه ریزی بهتر و هم پوشانی بین دستگاه ها صورت نگیرد می تواند به‌عنوان تهدیدی برای آسیب رساندن به آنها باشد.
وی تاکید کرد: در ایام اوقات فراغت لازم است بین دستگاه های مختلف هماهنگی صورت گیرد و از موازی کاری دستگاه های مختلف جلوگیری شده و آموزشها هدفمند صورت گیرد.
کرمی با اشاره به شعار تابستان سال ۹۵ گفت: شعار تابستان سال ۹۵ ( نشاط اجتماعی، مهارت زندگی ) است و در جهت برنامه ریزی بهتر و تحقق شعار در جهت اطلاع‌رسانی بهتر و آگاه سازی افراد جامعه جهت ثبت نام در( پرتال فراغت) اقدام شود.


نوشته شده در   جمعه 4 تير 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode