ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 15 مهر 1389     |     کد : 10089

ارائه منشور حقوق سالمندان به مجلس

رئيس دبيرخانه شوراي ملي سالمندان گفت: بايد شرايطي فراهم كرد كه افراد مسن و سالمند راحت زندگي كنند و منشور حقوق سالمندان براي حمايت از آنها به زودي به مجلس ارائه مي‌شود.

 رئيس دبيرخانه شوراي ملي سالمندان گفت: بايد شرايطي فراهم كرد كه افراد مسن و سالمند راحت زندگي كنند و منشور حقوق سالمندان براي حمايت از آنها به زودي به مجلس ارائه مي‌شود.
به گزارش فارس ، حسين نحوي‌نژاد در همايش گراميداشت سالمندان كه در سالن نگين برگزار شد، با اشاره به اينكه تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها براي همكاري و ارائه خدمت به سالمندان بسيج شده‌اند، گفت: وزارت بهداشت، مسكن، وزارت رفاه، صدا و سيما و برخي از نهادها در اين شورا فعاليت مي‌كنند.
وي با اشاره به اينكه نبايد برنامه‌هايي ساخته شود كه به سالمندان توهين شود، تصريح كرد: تبليغ پوشك بزرگسالان در صدا و سيما نوعي بي‌احترامي به قشر سالمند است كه اين امر بايد مورد توجه قرار گيرد.
نحوي‌نژاد گفت: سالمندي، آغاز زندگي جديدي است و بايد سعي شود افراد در اين سن بهترين استفاده را از زندگي خود ببرند.
رئيس دبيرخانه شوراي ملي سالمندان، سن بازنشستگي تا سالمندي را 60 سالگي اعلام كرد و افزود: اين بدين منظور نيست كه افراد در اين سن از كارافتاده بشوند زيرا بسياري از سالمندان در اين سن داراي تجربيات زيادي هستند كه مي‌توان از آنها استفاده كرد.
در ادامه اين مراسم ، حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان با قدرداني از زحمات همه سالمندان در كشور، گفت: اين عزيزان مايه مباهات و بالندگي در جامعه و افتخار بزرگي براي جوانان هستند.
وي با انتقاد از برخي از برنامه‌هاي تلويزيون در خصوص رواج ارتباط دختر و پسر تصريح كرد: بايد در ساخت برنامه‌هاي تلويزيوني دقت بيشتري كرد چرا كه مخاطب اصلي برنامه‌ها جوانان هستند و بايد برنامه‌هاي سازنده‌اي براي جوانان ساخت.
در اين مراسم از داوود رشيدي و ملكه رنجبران بازيگران سينما و تلويزيون تقدير و قدرداني شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 15 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode