ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 18 خرداد 1400     |     کد : 196044

بازتاب پیروزی قاطع ایران در رسانه‌های بحرینی

رسانه‌های بحرینی به شکست سنگین تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران واکنش نشان دادند.

رسانه‌های بحرینی به شکست سنگین تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت انتخابی جام جهانی به مصاف بحرین رفت و توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

شکست سنگین بحرین برابر ایران در رسانه‌های این کشور بازتاب داشت.

الایام

شکست سنگین تیم ملی برابر ایران

روزنامه الایام بحرین با تیتر" شکست سنگین تیم ملی برابر ایران" نوشت: پیروزی ایران برابر بحرین رقابت برای صدرنشینی و صعود به دور بعد در این گروه را شدیدتر کرد. تیم ملی کشور ما شکست سنگین را برابر ایران متحمل شد و با سه گل بازی را واگذار کرد. با این پیروزی ایران با وجود یک بازی کمتر نسبت به بحرین با ۱۲ امتیاز به رده دوم صعود کرد این درحالی است که عراق با ۱۴ امتیاز در صدر قرار دارد.

البلاد

شکست تیم ملی برابر ایران در منامه

این روزنامه بحرینی هم نوشت: تیم ملی فوتبال بحرین در بازی که در ورزشگاه ملی برگزار شد با سه گل برابر ایران شکست خورد تا با ۱۲ امتیاز به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کند. در نیمه نخست بحرین بازی پایاپایی را برابر ایران به نمایش گذاشت و هم در خط حمله و هم در دفاع تلاش زیادی از خود نشان داد و فرصت‌هایی را هم خلق کرد اما گلی به ثمر نرسید.

در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: ایران نیمه دوم را به ویژه در ۱۰ دقیقه نخست بسیار خوب و قوی آغاز کرد. مهاجمان ایران با عبور از خط آفساید دو بار در دقایق ۵۳ و ۶۰ موفق به گلزنی شدند. سرمربی تیم تغییراتی را در ترکیب به وجود آورد اما قدرت ایران در خط دفاعی اجازه نداد که دروازه این تیم باز شود. درحالی که بازیکنان بحرین به دنبال کم کردن فاصله بودند ایران توانست روی اشتباهات خط دفاعی گل سوم را هم به ثمر برساند و با سه گل پیروز این بازی شود.

الخلیج بحرین

شکست برابر ایران با سه گل

این روزنامه بحرینی نوشت: تیم ملی فوتبال کشور ما که در ورزشگاه ملی در الرفاع از ایران پذیرایی کرد با سه گل شکست خورد. شاگردان سوزا در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود نشان دادند و نزدیک بود به گل هم برسند اما در نیمه دوم اشتباهات خط دفاعی زیاد شود و سردار آزمون دو بار در دقایق ۵۴ و ۶۱ برای تیمش گلزنی کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: باوجود تغییراتی که سرمربی اسپانیایی داشت اما ایران گل سوم را این بار توسط مهدی طارمی به ثمر رساند تا با کسب سه امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.

خبرگزاری بحرین

"شکست با سه گل برابر ایران"

و اما خبرگزاری بحرین هم در واکنش به شکست برابر ایران نوشت:  تیم ملی در انتخابی جام جهانی از ایران پذیرایی کرد و به سه گل شکست خورد. شاگردان سوزا در نیمه نخست نشاط و فعالیت لازم را داشتند و عملکرد بسیار خوبی برابر تیم ایران داشتند اما در نیمه دوم ایران بسیار خوب ظاهر شد و روی اشتباهات خط دفاعی سه گل به ثمر رساند تا پیروزی این بازی حساس شود.


نوشته شده در   سه شنبه 18 خرداد 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode