ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 فروردين 1400     |     کد : 195493

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مهم‌ترین جهاد در شرایط فعلی امیدآفرینی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهم‌ترین جهاد در شرایط فعلی را امیدآفرینی دانست و گفت: دشمن قصد دارد جوانان را ناامید کند و در این نبرد سهم تبلیغات بسیار مهم است.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهم‌ترین جهاد در شرایط فعلی را امیدآفرینی دانست و گفت: دشمن قصد دارد جوانان را ناامید کند و در این نبرد سهم تبلیغات بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی پیش از ظهر دو شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: همدلی تمام نیروها برای تبلیغ معارف دینی در خراسان شمالی اتفاق مبارکی است و باید قدردان آن بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی لایق یک مدیر ملی بود زیرا استان مهمی در حوزه تبلیغ دین است.

وی افزود: امروز یکی از مهم‌ترین مسئله‌هایی که با آن دست به گریبان هستیم تبلیغات است زیرا طبق فرموده رهبر انقلاب اکنون از طرف دشمنان در محاصره تبلیغات هستیم و حتی نمی‌توانیم دستاوردهای خودمان را روایت کنیم.

حجت الاسلام قمی مهم‌ترین جهاد در شرایط فعلی را امیدآفرینی دانست و بیان کرد: دشمن قصد دارد جوانان را ناامید کند و در این نبرد سهم تبلیغات بسیار مهم است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حرکت جامعه را نیازمند امید دانست و گفت: هیئات مذهبی، منابر، روحانیون، جلسات قرآنی، فعالیت‌های جهادی و رسانه‌ها باید تمام تلاش خود را در راستای خنثی سازی این هجمه عظیم دشمن انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه وعده‌های رهبر انقلاب صادق است، افزود: زمانی پیامبر اسلام در محاصره بود اما تکبیر می‌گفت و وعده فتح‌های بزرگ می‌داد؛ اکنون نیز شرایط همینطور است و باید به قلل فکر کرد.

حجت الاسلام قمی در انتها بیان داشت: مواجهه با این جنگ اقتصادی و تبلیغی نیازمند صبر و توصیه پذیری از مؤمنان است.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 17 فروردين 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode