ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 بهمن 1394     |     کد : 99995

امام جمعه آذرشهر: شرکت در انتخاب ها تکلیف ملی و شرعی است

امام جمعه آذرشهر با اشاره به اهمیت شرکت و حضور گسترده مردم در انتخاب ها گفت: شرکت در این همایش ملی و میهنی تکلیف اجتماعی و شرعی است.

امام جمعه آذرشهر با اشاره به اهمیت شرکت و حضور گسترده مردم در انتخاب ها گفت: شرکت در این همایش ملی و میهنی تکلیف اجتماعی و شرعی است.
حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه آذرشهر افزود: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای نشانه وفاداری آنان به ارزش ها و آرمان های بلند انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن است.
وی اظهار امیدواری کرد: مردم انقلابی ایران همانند انتخاب های سال های دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این بار نیز در هفتم اسفند ماه، انقلابی و ایرانی بودن خودشان را با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نمایندگان اصلح نشان خواهند داد.
امام جمعه آذرشهر با تشریح اهمیت و جایگاه مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی افزود: نمایندگانی که مردم انتخاب می کنند باید دارای ویژگی های دینداری، کاردانی و کارشناسی داشته باشند.
نوررپور خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی که برای بدست آوردن کرسی های نمایندگی تبلیغ می کنند در ارایه برنامه های تبلیغاتی واقعیت ها را برای مردم بیان کنند و از دادن وعده و وعید های خارج از حوزه اختیارات و توان خودشان پرهیز کنند.
امام جمعه آذرشهر همچنین با یاد آوری ایام فاطمیه و سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام گفت: فاطمه زهرا (س) شهیده راه ولایت، امامت و پایداری دین مبین اسلام و سنت نبوی است.
وی با تسلیت شهادت صدیقه طاهره (س) یاد آوری کرد: تنها بانوی معصوم عالم بشریت و دخت رسول خاتم (ص) در مدت زمان کوتاه که با حضرت علی (ع) زندگی مشترکی داشت همیشه حامی ولایت و جانشین پدر بزرگوارش بود.
امام جمعه آذرشهر همچنین با بزرگداشت روز 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز و دیدار جمعی از مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری گفت: 29 بهمن که در اربعین قیام مردم قم بوجود آمد، یکی از روزهای مهم سر آغاز انقلاب اسلامی ایران است.
شهرستان آذرشهر با 120 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری تبریز واقع است.


نوشته شده در   جمعه 30 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode