ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 بهمن 1394     |     کد : 99977

در خطبه‌های نماز جمعه شهر مهربان مطرح شد کم‌لطفی مجدد برخی‌ در خصوص ستاد اقامه نماز شهر مهربان

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به کم لطفی مجدد برخی‌ در خصوص ستاد اقامه نماز جمعه این شهر گفت: جمعی از آقایان دوباره ستاد نماز جمعه را مورد بی‌لطفی خود قرار داده‌اند که مایه تاسف است.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به کم لطفی مجدد برخی‌ در خصوص ستاد اقامه نماز جمعه این شهر گفت: جمعی از آقایان دوباره ستاد نماز جمعه را مورد بی‌لطفی خود قرار داده‌اند که مایه تاسف است.


به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان‌شرقی اشاره و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ضمن تشکر صمیمانه از ملت بزرگ ایران به دلیل خلق حماسه پرشکوه 22 بهمن امسال، آن را نشانه عزم راسخ و ایستادگی و بیداری مردم دانست و با تأکید بر اینکه انتخابات 7 اسفند نیز مظهر بیداری ملت و دفاع از نظام و استقلال و عزت ملی است، تاکید فرمودند «مردم با حضور همه جانبه و آگاهانه و همراه با بصیرت و دانایی در انتخابات، درست عکس خواست دشمن عمل کنند.»

امام جمعه شهر مهربان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و گفت: دشمن با یک برنامه‌ریزی خاص برای انتخابات، به دنبال تحقق توطئه‌های طراحی شده خود است، بنابراین باید ملت ایران به عنوان صاحب اصلی کشور از برخی حقایق مطلع شود تا این نیات پلید محقق نشود.

خطیب جمعه شهر مهربان در ادامه خطبه دوم با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) نخستین کسی بودند که از ولایت و رهبری حضرت علی (ع) دفاع کردند و دلباختگان اهل‌بیت و حضرت زهرا (س) در دوران هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن استقامت کردند و حماسه‌های جاودانی را آفریدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرسلی با اشاره به انتشار حکم تحریم تنباکو توسط آیت‌الله میرزای شیرازی در سال 1309 و حمله جنگنده رژیم بعثی عراق و هواپیمای مسافربری و نهایت شهادت 40 تن در سال 64، با توجه به نقش مهم روحانیت در قبل و بعد از انقلاب، روحانیت را ملجأ و پناهگاه جامعه و مردم عنوان کرد و گفت: روحانیت شیعه جانشینان پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع) در زمین هستند.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای به کاندیداها و طرفداران آنها توصیه کرد که در وعده‌هایی که می‌دهند خدا را در نظر بگیرند.

وی طرفداری منصفانه و تخریب نکردن را از ویژگی‌های یک کاندیدای شایسته و طرفدارانش عنوان کرد.

مرسلی با اشاره به کم لطفی مجدد برخی‌ها در خصوص ستاد اقامه نماز جمعه مهربان گفت: جمعی از آقایان دوباره ستاد نماز جمعه را مورد بی‌لطفی خود قرار داده‌اند که مایه تاسف است.

امام جمعه شهر مهربان افزود: به نام ستاد نماز جمعه و دفتر امام جمعه نه کسی را تائید و نه رد می‌کنیم و اگر ثابت شد برخورد می‌کنیم.

خطیب جمعه شهر مهربان تاکید کرد کسی که عضو ستاد نماز جمعه است و طبعاً طرفدار کسی است نباید که در ایام انتخابات در خانه بنشیند و معنی  آزاد بودن انتخابات همین است ولی مهم آن است که کسی حق ندارد از طرف و به نام ستاد نماز جمعه و دفتر امام جمعه در تایید و یا رد کاندیدایی سخن بگوید.

مرسلی افزود: باید در عین رقابت، فضای وحدت و همدلی در منطقه حفظ شود و بعد از انتخابات همه موظف و مکلف به تن دادن به نتیجه نهایی انتخابات هستیم و تمکین کردن به نتیجه نهایی و همکاری با نماینده منتخب وظیفه همگانی است.

امام جمعه شهر مهربان با تقدیر و تشکر از حضور فرماندار شهرستان سراب در منطقه مهربان و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا خواستار عنایت فرماندار شهرستان سراب در تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در اسرع وقت شد تا با بهره‌برداری از آنها بخشی از مشکلات مردم منطقه به ویژه در بحث بهداشت و درمان و امکانات ورزشی برطرف شود.

خطیب جمعه شهر مهربان تاکید کرد که این مردم لایق خدمتگزار و مردمی هستند که حماسه 22 بهمن را آفریدند و حماسه 9 دی و حماسه 29 بهمن را خلق کردند.


نوشته شده در   جمعه 30 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode