ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 بهمن 1394     |     کد : 99683

امام جمعه شهر شربیان: حل مشکلات اقتصادی مقدم بر حل مسائل حاشیه‌ای سیاسی است

امام جمعه شهر شربیان گفت: درخواست ما از مسئولین محترم آن است که به جای پرداختن و مشغول شدن به حل مسائل حاشیه‌ای سیاسی به فکر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند.


امام جمعه شهر شربیان گفت: درخواست ما از مسئولین محترم آن است که به جای پرداختن و مشغول شدن به حل مسائل حاشیه‌ای سیاسی به فکر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شربیان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی منصوری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شربیان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی؛ از حضور گسترده اهالی ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور شهر شربیان و روستاهای تابعه در راهپیمایی سراسری یوم‌الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد و 22 بهمن را نماد اقتدار درونی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و بازتاب آن را در عرصه‌های بین‌المللی مهم دانست.

امام جمعه شهر شربیان افزود: مردم شربیان روز گذشته با حضور در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن، نشان دادند که کماکان یار انقلاب هستند و ولی فقیه را تنها نمی‌گذارند و مردم کشورمان با حضور حماسی در راهپیمائی یوم‌الله 22 بهمن نشان دادند که در این 37 سال مردم هرگز از خط عاشورا و امام حسین (ع) فاصله نگرفتند و این حضور اعلام این نکته بود که ملت ایران تا آخر در راه امام باقی خواهد ماند.

خطیب جمعه شربیان با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) تصریح کرد: باید حضرت زینب (س) برای دختران جامعه ما الگو باشد و ائمه راه هدایت را برای ما روشن کرده‌اند.

منصوری در ادامه خطبه دوم با اشاره به اینکه بعد از حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، نگاه‌ها به هفتم اسفندماه است، اظهار داشت: مردم با حضور گسترده در پای صندق‌های اخذ رای در هفتم اسفند ماه، نشان خواهند داد که گوش به فرمان مولا و مقتدای خویش بوده و لحظه‌ای ولی امر مسلمین جهان را تنها نخواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: مردم با حضور حماسی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند افزود.

امام جمعه شهر شربیان با اشاره به برخی مسائل حاشیه‌ای پیش آمده پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها تصریح کرد: رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت به معنی طرد شدن یا ساقط شدن از زندگی نیست و تشخیص بر آن بوده است که ایشان برای این مسئولیت مورد نظر  مناسب نیست و در جاهای دیگر می‌تواند مفیدتر باشد.

خطیب جمعه شهر شربیان با درخواست از عموم برای جلوگیری از به زبان آوردن حرف‌هایی که دشمن شادکن باشد، تصریح کرد: درخواست ما از مسئولان آن است که به جای پرداختن و مشغول شدن به حل مسائل حاشیه‌ای سیاسی به فکر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند.

منصوری تاکید کرد: امروز اولویت اول و اصلی مردم از دولت پس از برجام توجه دولتمردان به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.


نوشته شده در   جمعه 23 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode