ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 5 مرداد 1387     |     کد : 995

امام جمعه تبريز: بي اعتنايي به بسته پيشنهادي ايران عواقب سختي براي غرب درپي دارد


 امام جمعه تبريز در خطبه هاي آئين عبادي سياسي نماز جمعه تبريز با اشاره به برگزاري اجلاس ژنو در هفته گذشته اظهار داشت: اين مذاکرات ثابت کرد که ايران اسلامي از قدرت فوق العاده در جهان برخوردار است و مسائل خاورميانه بدون حضور ايران به عنوان قدرت منطقه قابل حل نيست.

وي شرط حل و فصل مسائل را احترام متقابل از سوي غرب دانست و گفت: غربي ها فهميدند که اگر از راه مذاکره وارد قضيه شوند، نتايج خوبي خواهند گرفت ولي اگر بي اعتنا باشند و به بسته پيشنهادي ايران توجه نکنند، عواقب وخيمي در انتظارشان خواهد بود.

آيت الله شبستري تاکيد کرد: مرز ممنوعه اي وجود دارد که غرب بايد روي آن حساب باز کند.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي حضور بدون پيش شرط نماينده آمريکا در مذاکرات ژنو را امتيازي براي اين اجلاس دانست و خاطر نشان کرد: از اين پس وزير امور خارجه آمريکا بايستي حساب شده حرف بزند تا وضعيت بوجود آمده را خراب نکند.

آيت الله محسن مجتهد شبستري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پيروزي حزب الله لبنان در بازپس گيري اسراي دربند رژيم صهيونيستي، تصريح کرد: نام سيدحسن نصرالله همواره به عنوان رهبر محبوب عرب در تاريخ خواهد شد.

وي ترور سيدحسن نصرالله از سوي اسرائيل را غيرممکن دانست و افزود: اگر رژيم صهيونيستي قادر به اين جنايت بود،‌ لحظه اي درنگ نمي کرد.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در ادامه با اشاره به بهره برداري از فاز يک مصلاي بزرگ تبريز اظهار داشت: عليرغم اينکه عده اي به دلايل مختلف، مخالف احداث اين مکان مقدس بودند،‌ به همت مهندسان، معماران و هنرمندان سخت کوش توانستيم در آستانه 5 مرداد، فاز اول بزرگترين مصلاي شمالغرب کشور را افتتاح کنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تبريک فرا رسيدن روز ملي مهارت، گفت: افزايش توليد و توسعه همه جانبه اقتصادي در سايه ارتقاي مهارت هاي فني و مهندسي جوانان ايران اسلامي ميسر خواهد شد.


نوشته شده در   شنبه 5 مرداد 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode