ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 بهمن 1394     |     کد : 99425

امام جمعه چاراویماق: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است

امام جمعه چاراویماق گفت: ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب، بهترین فرصت برای مسوولان و متولیان فرهنگی و اجرایی کشور برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نسل جدید است.

امام جمعه چاراویماق گفت: ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب، بهترین فرصت برای مسوولان و متولیان فرهنگی و اجرایی کشور برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نسل جدید است.


حجت الاسلام جلیل زرنقی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با قدردانی از اعضای کمیته ها و افرادی که در فضا سازی این شهرستان برای دهه فجر تلاش کرده اند، افزود: همه مسوولان اجرایی این شهرستان باید برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر تلاش کنند.
وی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در 12 بهمن سال 57 با ورود به میهن اسلامی، برکت، اعتماد به نفس، خودباوری و استکبار ستیزی را به امت اسلامی ایران هدیه کردند.
خطیب جمعه چاراویماق، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اسلام را مدیون بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون شهدا دانست و یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره)، کشور ایران را در جهان اسلام و منطقه عزتمند و مقتدر کرد.
حجت السالام زرنقی، با اشاره به ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: از صحنه های مهم سیاسی در این ایام حضور در راهپیمایی 22 بهمن است و همه آحاد جامعه باید در این راهپیمایی شرکت کنند.
امام جمعه چاراویماق، اظهار کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن حاوی این پیام روشن به دشمنان است که فشارها، تهدیدها و تحریم ها خللی در عزم و اراده راسخ ملت بزرگ ایران ایجاد نمی کند.
حجت الاسلام زرنقی، با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، افزود: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات اسفند، تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.
وی، با تاکید بر انتخاب اصلح نامزدهای انتخاباتی، یادآور شد: ملاک اصلی برای مردم در رای دادن به نامزدها باید ولایتمداری، شجاعت ، بصیرت، مدیریت و ساده زیستی باشد.
شهرستان چاراویماق با حدود 39 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 16 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode