ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 بهمن 1394     |     کد : 99392

امام جمعه تبریز: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن مقدمه حضور گسترده در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی باشکوه ملت ایران در 22 بهمن مقدمه ای برای حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی باشکوه ملت ایران در 22 بهمن مقدمه ای برای حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند خواهد بود.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم قرار داریم، افزود: مطمئن هستم راهپیمایی 22 بهمن امسال به قدری باشکوه خواهد بود که آمریکا، اسرائیل و غربی ها مبهوت خواهند شد.
وی اظهار کرد: صلاحیت برخی داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات تائید و ممکن است صلاحیت برخی هم احراز نشود که در این صورت نباید به دنبال نزاع و کشمکش بود چرا که اگر اصل نظام را قبول داریم قانون را هم بپذیریم.
امام جمعه تبریز ادامه داد: شورای نگهبان یک نهاد قانونی است که امام خمینی (ره) آن را تائید کرده اند و صلاحیت ها را هم شورای نگهبان به عنوان روح قانون اساسی تائید می کند.
آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه باید در مقابل قانون تسلیم شویم، افزود: اگر صلاحیت کسی تائید نشد از راه قانونی اعتراض کند و نیازی به جنجال و حرف های تنش آفرین نیست.
وی با اشاره به اینکه دشمن حرف های مسئولان و مردم را رصد می کند، گفت: زیر سوال بردن مسئولان نظارتی درست نیست و نباید بهانه و سوژه به دست دشمن داد.
امام جمعه تبریز با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به کنگره شهدای ورزشکار، خاطر نشان کرد: ایشان ورزشکارانی را که ارزش ها را پاسداری می کنند؛ تجلیل کردند و فرمودند فضای ورزش باید بسیار ارزشی باشد.
آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: معظم له در دیدار با اعضای شورای امنیت ملی نیز توصیه کردند که باید ارزش های انقلابی به فضای دبیرخانه حاکم و فضا صد درصد انقلابی باشد.
وی پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه را شیرین دانست و گفت: بار دیگر معجزه ای رخ داد و دو شهری که چهار سال در دست تروریست ها بود، آزاد شد که آزادی خرمشهر را در اذهان تداعی کرد.
امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای بسیار مثبت نظام جمهوری اسلامی را قابل مقایسه با رژیم گذشته ندانست و افزود: همدلی مردم با مسئولان الان قابل مقایسه با گذشته نیست و نمونه اش شرکت وزرا و مسئولان در نماز جمعه است.
وی با اشاره به حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نماز جمعه تبریز خاطر نشان کرد: از خدمات ایشان در اجرای طرح تحول سلامت و رفع مساله بیمه و همگانی شدن آن سپاسگزارم.
آیت الله مجتهد شبستری همراهی و همدلی مردم با نظام را مایه دوام و عظمت انقلاب اسلامی دانست و گفت: اکثریت مردم به نظام وفادارند و دلشان می خواهد نظام پایدار بماند و این از امتیازات جمهوری اسلامی ایران است.
وی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی مسلح به سلاحی است که از سلاح اتمی هم برنده تر بوده و آن ایمان، استقامت مردم به انقلاب و عشق به ولایت است.


نوشته شده در   جمعه 16 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode