ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 مهر 1389     |     کد : 9924

استقبال بي‌نظير مردم از نمايشگاه كتاب تبريز

استقبال بي‌نظير مردم از نمايشگاه كتاب تبريز، برپايي نمايشگاه عكس طبيعت در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز و ... مهم‌ترين عناوين اخبار كوتاه فرهنگي از آذربايجان شرقي است.

 استقبال بي‌نظير مردم از نمايشگاه كتاب تبريز، برپايي نمايشگاه عكس طبيعت در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز و ... مهم‌ترين عناوين اخبار كوتاه فرهنگي از آذربايجان شرقي است.
به گزارش خبرگزاري فارش از تبريز، شاعر و استاد دانشگاه‌هاي تبريز گفت: استقبال مردم از نمايشگاه كتاب تبريز و دلبستگي مردم به كتاب و كتابخواني بي‌نظير است.
نصير پايگذار در بازديد از اين نمايشگاه، حضور مردم و تنوع كتاب‌ها و گستردگي نمايشگاه را كم‌نظير و ستودني عنوان كرد.
وي افزود: ابتكار مسئولان برگزاري نمايشگاه و برگزاري برنامه‌هاي جنبي مختلف جلوه خاصي به نمايشگاه داده و حركت فرهنگي موثري را در سطح منطقه رقم زده است.
پايگذار حضور گسترده جوانان را از ديگر ويژگي‌هاي بارز اين نمايشگاه دانست و اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه كتاب بستري را فراهم مي‌كند تا شهر و استان به سمت مطالعه و رشد و تعالي سوق يابد.
استاد دانشگاه‌هاي تبريز با تقدير از اقدامات ارزشمند برگزاركنندگان نمايشگاه گفت: تبريز همچنان شهر اولين‌هاست و بايد نام و آوازه اين خطه فرهنگ دوست با برگزاري نمايشگاه‌هايي از اين دست گسترش يابد.

* نمايشگاه عكس طبيعت در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز برپا شده است
نمايشگاه عكس طبيعت آثار اعضاي انجمن هنر عكاسي استان در نمايشگاه بين المللي كتاب تبريز برپا شده است.
در اين نمايشگاه 22 قطعه عكس با موضوع طبيعت آذربايجان در ابعاد 70 در 50 و 70 در 100 به صورت رنگي و سياه و سفيد به نمايش گذاشته شده است.
عكس‌هاي ياد شده با تكنيك پاناراما تهيه شده است.
براساس اين گزارش هنرمندان شركت كننده در اين نمايشگاه كمال شب خيز، مهسا جمالي، نادر فارغي و بهرام تندران هستند.
اين نمايشگاه توسط انجمن عكاسي استان با همكاري لابراتوار چاپ عكس سپنتا ترتيب داده شده و تا سيزدهم مهرماه جاري در سالن اميركبير هشتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز برپاست.

* مسابقه ويژه نمايشگاه كتاب برگزار مي‌شود
مسابقه ويژه نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز در رابطه با اطلاعات عمومي درخصوص كتابخانه‌هاي استان توسط نهاد كتابخانه‌هاي عمومي استان برگزار مي‌شود.
اين مسابقه به صورت روزانه در نمايشگاه كتاب تبريز برگزار مي‌شود و پس از قرعه كشي به پنج نفر از برگزيدگان كه به سئوالات پاسخ صحيح داده‌اند جوايزي اهدا مي‌شود.
سئوالات اين مسابقه روزانه از ساعت 10 صبح در ميان بازديد كنندگان توزيع شده و ساعت 18.30 مراسم قرعه كشي انجام مي‌شود.
هشتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز تا سيزدهم مهر از ساعت 10 صبح تا 20 در محل دائمي نمايشگاه هاي بين‌المللي تبريز آماده بازديد علاقه‌مندان است
.


نوشته شده در   جمعه 9 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode