ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 بهمن 1394     |     کد : 99130

هیچ کسی حق متهم کردن شورای نگهبان راندارد/ضرورت حمایت ازتولید ملی

امام جمعه شهرستان اهر گفت: هیچ کسی حق ندارد که بخاطر عرض شخصی شورای نگهبان را در خصوص صلاحیت های کاندیداها متهم کند.

امام جمعه شهرستان اهر گفت: هیچ کسی حق ندارد که بخاطر عرض شخصی شورای نگهبان را در خصوص صلاحیت های کاندیداها متهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله جواد حاجی زاده در خطبه های دشمن شکن نماز جمعه شهرستان اهر ضمن توصیه نمازگذاران به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان های غفلت زده و مورد نفوذ شیطان قرار گرفته موقعی در پناه خواند خواهند بود که به سوی آیه های قرآن کریم رفته و از وسوسه های شیطان دوری کنند.

امام جمعه شهرستان اهر بابیان اینکه ائمه اطهار همنگونه ای که توصیه هایی دارند برای مرتکب نشدن انسان های مسلمان به گناه تذکرهایی نیز داده اند، افزود: دعای کمیل از جمله دعاهایی است که برای امامان معصوم مهم بوده و قرائت این دعا برای مسلمانان به نوعی واجب است.

وی جدایی مردم از قرآن کریم را سرچشمه بسیاری از مشکلات زمان حال دانست، گفت: نباید قرآن کریم در مکان هایی قرار گیرد و مورد توجه نباشد و از طرفی خاک بخورد.

آیت الله حاجی زاده با بیان اینکه روزهای گذشته و آینده دنیا با همدیگر مشابه است، تصریح کرد: مسلمانان باید نام و منزلت خداوند را بسیار بزرگ بشمارند، افرادی که خداوند در نظر آن ها بلند مرتبه است انسان هایی کاملاً دانا و آگاهی هستند.

سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا شود

امام جمعه شهرستان اهر انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب دینی برشمرد، گفت: قیام مردم و مردمی بودن انقلاب اسلامی از دلایل تداوم این انقلاب بوده و به قیام برخواستن ملت آگاه ایران بیشتر به خاطر حفظ دین و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه علمایی که اکنون در خصوص مواضع انقلاب واکنش نشان می دهند در پیشگاه امام راحل درس آموخته اند، اضافه کرد: رهبریت امام خمینی(ره) در زمان انقلاب از دیگر عوامل به پیروزی رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی است.

آیت الله حاجی زاده با تاکید بر اینکه هیچ کسی حق ندارد که بخاطر عرض شخصی شورای نگهبان را در خصوص صلاحیت های کاندیداها متهم کند، بیان کرد: هرکسی در هر لباسی اگر بر خلاف شورای نگهبان سخنانی ایراد کند در واقع بر خلاف نظام مقدس ایران مرتکب جرم می شود.

امام جمعه شهرستان اهر در پایان به سفر رئیس جمهوری به کشورهای اروپایی نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته و در دوران پسابرجام بایستی به جای اینکه کشور به فروشگاه دیگر کشورها تبیل شود از تولید داخلی بطور کامل حمایت کنند.


نوشته شده در   جمعه 9 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode