ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 4 بهمن 1394     |     کد : 98939

همایش پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در شهرستان هریس برگزار شد

همایش پدافند غیر عامل و مدیریت بحران با حضور مدیران کل پدافند غیرعامل و بحران استانداری و مسئولین شهرستان و نمایندگان ادارات در شهرستان هریس برگزار شد.

همایش پدافند غیر عامل و مدیریت بحران با حضور مدیران کل پدافند غیرعامل و بحران استانداری و مسئولین شهرستان و نمایندگان ادارات در شهرستان هریس برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، همایش پدافند غیر عامل  و مدیریت بحران با حضور سردار جهانسری مدیرکل پدافند غیرعامل استان، خلیل ساعی مدیر کل مدیریت بحران استان و مسئولین شهرستان و نمایندگان ادارات در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هریس برگزار شد.

در این همایش احمد جهانسری مدیر کل پدافند غیر عامل استان طی سخنانی  به رویکردهای نوین در پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت:در جهان امروزی پدافند غیر عامل  از ضروریات زندگی بشری بوده واز چند زاویه قابل بررسی می باشد که مهمترین آنها  پدافند مردم محور، پدافند نظامی، پدافند نرم،پدافند نوین و فن آورانه و پدافند کالبدی و مهندسی می باشد.

وی ادامه داد: هرکدام از پدافندهای یاد شده به زیر شاخه های مختلفی تقسیم می شوند و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و وسایل ارتباطی لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش آسیب پذیری از ناحیه فضای سایبری و مجازی از اساسی ترین نیازهای نسل امروز و جامعه می باشد.

 مدیر کل پدافند غیر عامل استان  در پایان گفت: آماده برگزاری کارگاه برای آموزش دانش آموزان مدارس و کارکنان ادارات هستیم.

خلیل ساعی مدیر کل بحران استانداری نیز در این همایش با تقسیم بندی سوانح گفت: سوانح یا طبیعی بوده و یا دست ساز بشر می باشد، سوانح طبیعی از قبیل سیل و زلزله  بوده که ناخواسته در دل طبیعت نهفته است و برای کاهش تلفات آنها بایستی راهکارهای اساسی اتخاذ شود بعنوان مثال برای کاهش تلفات زلزله مقام سازی را در اولویت قرار دهیم.


نوشته شده در   يکشنبه 4 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode