ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 8 مهر 1389     |     کد : 9886

نمايشگاه كتاب تبريز رتبه دوم كشور را دارد

معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: نمايشگاه كتاب تبريز بعد از نمايشگاه تهران رتبه دوم كشور را دارد.


معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: نمايشگاه كتاب تبريز بعد از نمايشگاه تهران رتبه دوم كشور را دارد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از كميته اطلاع رساني هشتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز، حجت الاسلام محمدرضا ميرتاج‌الديني در بازديد از هشتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه مطرح‌ترين و بزرگ‌ترين نمايشگاه فرهنگي كشور بعد از تهران است و شركت تعداد زيادي از ناشران داخلي و خارجي نشان دهنده اهميت بالاي آن است.
وي افزود: ‌ميزان مطالعه، نشر كتاب و تكثر رسانه‌ها از شاخص‌هاي مهم رشد فرهنگ جوامع است و برگزاري اين نمايشگاه گام مهمي در تعالي فرهنگ استان و منطقه دارد.
ميرتاج‌الديني با اشاره به رويكرد فرهنگي دولت دهم خاطرنشان كرد: پنج دوره از نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز در دولت نهم و دهم برگزار شده است و اين نشانگر عزم بالاي مسئولان براي بسط فرهنگ و ترويج كتاب و كتابخواني است.
وي افزود:‌ اعتبار تخصيصي به حوزه فرهنگ در دور سوم سفر رياست جمهوري به استان بسيار قابل توجه است و مي‌تواند راهگشاي فعاليت‌هاي فرهنگي مناسبي شود.
معاون پارلماني رئيس جمهور با اشاره به اهميت عنصر كتاب تاكيد كرد: با وجود گسترش انواع رسانه‌هاي سايبري و مكتوب و با وجود اينكه فناوري‌هاي پيشرفته وارد عرصه اطلاعاتي شده ولي كتاب جايگاه خود را از دست نداده و همچنان در راس خواسته‌هاي فرهنگي مردم قرار دارد.
وي كتاب و مطالعه را مهم‌ترين و بهترين مسير تعالي و رشد معنوي و فكري جوانان عنوان كرد.
هشتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز تا سيزدهم مهر ماه جاري از ساعت 10 صبح تا 20 شب در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تبريز آماده بازديد علاقه‌مندان است.


نوشته شده در   پنجشنبه 8 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode