ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 بهمن 1394     |     کد : 98832

امام جمعه مراغه: رضایت رهبری از تلاش مسوولان موجب پیگیری جدی تر اجرای برجام است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: رضایت رهبری از مذاکره های هسته ای با توجه به نامه ایشان به رییس جمهوری، موجب ایجاد انگیزه بیشتر در مسوولان کشور برای حفظ حقوق ایران و اجرای برنامه های برجام می شود.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: رضایت رهبری از مذاکره های هسته ای با توجه به نامه ایشان به رییس جمهوری، موجب ایجاد انگیزه بیشتر در مسوولان کشور برای حفظ حقوق ایران و اجرای برنامه های برجام می شود.


به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: با اجرای برجام یکسری از تحریم های ظالمانه و یک طرفه غرب و آمریکا علیه ایران برداشته شده و رییس جمهوری نیز نتایج آن را در قالب یک نامه به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز جواب این نامه را در دو بخش شامل رضایتمندی از تلاش مسوولان در این مذاکره ها و هشدار به مسوولان برای حفظ حقوق مردم و نظام پس از اجرای برجام، اعلام کردند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ایشان در تذکری به مسوولان بر هوشیاری در راستای شناسایی فریب های طرف مقابل تاکید کردند.
آیت الله پورمحمدی، ادامه داد: هم اکنون قدرت های استکباری در برابر مقاومت ملت ایران عقب نشینی کرده و رهبری نیز از این اتفاق ابراز خرسندی کرده اند بنابراین نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند با اقتدار رهبری در هدایت مردم، پشتیبانی کامل مردم از نظام و تلاش و مجاهدت های مسوولان در حفظ حقوق خود در برابر تمامی طرف های مقابل ایستادگی کند.
وی با بیان اینکه انرژی هسته ای ایران صلح آمیز بوده و فتوای رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حرام بودن استفاده از تمامی سلاح های کشتار جمعی نیز گواه این ادعا است، گفت: در این مذاکره ها مسوولان ایران با تکیه بر هدایت های رهبری و پشتوانه مردمی توانستند به بهترین نحو از حقوق ایران دفاع کنند.
خطیب جمعه مراغه یادآور شد: اکنون باید منتظر اجرای تعهدات کامل طرف های مقابل باشیم و در این بین مسوولان نیز در کنار برنامه ریزی برای دوران پسا تحریم، خود را آماده کنند تا اگر طرف های مذاکره به تعهدهای خود عمل نکردند به صورت قاطعانه با این نقض شکنی مقابله به مثل کرد.
آیت الله پورمحمدی، افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی ایران در دفاع و پشتیبانی از رهبری، نظام، مسوولان، دین، مذهب، شرف و ناموس از بزرگترین سرمایه های نظام جمهوری اسلامی است.
وی اظهار داشت: در زمان کنونی همه متعهد و اعتقاد بر این داریم که اگر وحدت داشته باشیم دشمنان نیز هیچ تحرکی علیه انقلاب نمی توانند بکنند بنابراین مسوولان نظام جمهوری اسلامی در انتظار حضور پرشور مردم در حماسه های 22 بهمن و هفت اسفند است.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 2 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode