ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 دي 1394     |     کد : 98509

امام جمعه موقت آذرشهر: آل سعود با شهادت شیخ نمر ماهیت واقعی خود را آشکار کرد

امام جمعه موقت آذرشهر گفت: آل سعود با شهادت آیت الله نمر ماهیت واقعی خود را بیشتر آشکار کرد.

امام جمعه موقت آذرشهر گفت: آل سعود با شهادت آیت الله نمر ماهیت واقعی خود را بیشتر آشکار کرد.
 امام جمعه موقت آذرشهر با اعلام اینکه شهادت آیت الله نمر یک حرکت کاملا غیر انسانی و اسلامی است گفت: حکام آل سعود با این حرکت پلید خود ماهیت خودشان را بیش از پیش آشکار کردند.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه آذرشهر افزود: سران آل سعود باید در خصوص شهید کردن عالم مبارزه و مجاهد آیت نمر باقر النمر به وجدان های آگاه و بیدار جهان پاسخگو شوند.
وی خاطر نشان کرد: تصمیم گیران حکومت آل سعود باید از حوادث و اتفاقات تاریخ گذشته درس عبرت بگیرند و با کشتن مردم مظلوم یمن و شهید کردن علمای مبارز و انسان های بی گناه خود را بازیچه دست استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی قرار ندهند.
خطیب موقت نماز جمعه آذرشهر در ادامه با اشاره به قیام مردم مسلمان قم در نوزدهم دی ماه سال 1356 یاد آوری کرد: این حرکت های آگاهی بخش مردم در شهرهای مختلف کشورمان باعث شعله ور شدن آتش پیروزی انقلاب اسلامی شد.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب آگاهی و بیداری ملت های مختلف جهان شده است و فرهنگ نورانی نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی همچنان در افکار عمومی دیگر ملت های مسلمان و حتی غیر مسلمان هم پرتو افکنی می کند.
شرکت کنندگان در نماز جمعه امروز / جمعه / آذرشهر در پایان اقامه این فریضه عبادی و سیاسی با انجام راهپیمایی، حرکت شنیع و ضد انسانی حکومت آل سعود را در به شهادت رساندن آیت الله نمر محکوم کرده و خواستار اقدام سازمانهای بین المللی جهان شدند .
شهرستان آذرشهر با جمعیت 120 هزار نفر در 55 کیلومتر تبریز واقع شده است.


نوشته شده در   شنبه 19 دي 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode