ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 دي 1394     |     کد : 98497

امام جمعه موقت مراغه: حمله به سفارتخانه ها شایسته نیست

امام جمعه موقت مراغه گفت: حمله به سفارتخانه ها عمل شایسته ای نیست و موجب زیر سئوال رفتن امنیت کشور می شود.

امام جمعه موقت مراغه گفت: حمله به سفارتخانه ها عمل شایسته ای نیست و موجب زیر سئوال رفتن امنیت کشور می شود.


حجت الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه های نماز جمعه این هفته مراغه با محکوم کردن اعدام آیت الله شیخ نمر عالم شیعه عربستان افزود: تشخیص اینکه عاملان حمله به سفارت عربستان در تهران افراد خودی یا غیر خودی هستند، بسیار سخت و از عهده یک شخص عادی خارج است.
وی با بیان اینکه با توجه به برنامه دشمنان برای نفوذ در انقلاب، بعید نیست که این اقدام توسط افراد غیرخودی انجام شده است، اظهار کرد: دشمنان در قالب افراد دوستدار نظام به داخل نفوذ کرده و از این اتفاق ها سوء استفاده می کنند و جریان ها را با احساسات مردمی هدایت می کنند تا در نهایت به انقلاب ضربه بزنند.
خطیب موقت جمعه مراغه یادآور شد: طبق قوانین، تامین امنیت سفارتخانه بر عهده دولت کشور میزبان است و هرگونه کارشکنی در این خصوص توسط هر شخصی موجب زیر سئوال رفتن امنیت کشور می شود.
حجت الاسلام محمدی راد، اظهار امیدواری کرد مسئولان با محکوم کردن این اقدام، مانع از وقوع چنین اقدام هایی در آینده باشند و بعضی افراد نیز باید با روشنگری مانع از زیر سئوال رفتن امنیت موجود در کشور شوند.
وی گفت: برخوردهای غیرمتعارف در کشور خواسته دشمنان است و باید مراقب بود دشمنان در لباس دوست اقدام به سو استفاده نکرده و موجب گسست وحدت نشوند.
امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه هفتم اسفند شاهد ورق خوردن دو انتخابات حساس مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم، اظهار داشت: هم اکنون کشور بیشتر از هر زمان دیگری به امنیت و آرامش نیاز دارد و نباید با برخی اقدام های نابخردانه بهانه به دست دشمنان دهیم.
حجت الاسلام محمدی راد، افزود: قطع کردن روابط دیپلماسی عربستان و برخی کشورهای اقماری آن از جمله بحرین و جیبوتی با کشور ما، موجب متضرر شدن خود آن ها می شود.
وی یادآوری کرد: قطع روابط دیپلماسی با جمهوری اسلامی توسط عربستان به منظور تحت شعاع قرار دادن شهادت آیت الله شیخ نمر صورت گرفت اما با توجه به اهمیت موضوع، این اعدام سرتیتر بسیاری از رسانه های جهان قرار گرفت و برخی کشورها نیز رژیم آل سعود را محکوم کردند.
امام جمعه موقت مراغه با اشاره به 19 دی سالروز قیام خونین مردم قم، گفت: با این قیام و قیام مردم تبریز در 29 بهمن، رژیم پهلوی رفته رفته قدرت خود را از دست داد و موجب شکست رژیم طاغوت در 22 بهمن 1357 شد.
حجت الاسلام محمدی راد، اضافه کرد: این دو قیام، مدت زمان تمام شدن عمر رژیم پهلوی را سرعت بخشید و موجب تحکیم پایه های آرمان امام راحل و نهضت وی در بین مردم شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 18 دي 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode