ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 دي 1394     |     کد : 98199

امام جمعه عجب شیر: تحریم های اعمالی علیه ایران در جهت حمایت از فتنه گران بود

امام جمعه عجب شیر گفت: بیشتر تحریم های اعمال شده استکبار به رهبری آمریکا علیه ایران اسلامی در جهت حمایت از فتنه گران سال 88 بود.


امام جمعه عجب شیر گفت: بیشتر تحریم های اعمال شده استکبار به رهبری آمریکا علیه ایران اسلامی در جهت حمایت از فتنه گران سال 88 بود.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حوادث تلخ فتنه 88 افزود: هزینه و خسارت هایی که دشمنان در فتنه 88 به انقلاب اسلامی وارد کردند قابل مقایسه با دیگر خسارت ها نیست.
وی، با اشاره به سالروز ابلاغ نامه امام راحل به گورباچف اظهار داشت: ارسال پیام امام خمینی (ره) به ابرقدرت آن زمان، نشان از منطق گویا و برنده اسلام دارد.
خطیب جمعه عجب شیر با بیان اینکه نامه های رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب پیرو نامه امام خمینی (ره) است، یادآور شد: نامه های ایشان تاثیر شگفت انگیزی در شبکه های اجتماعی و جوامع غرب بجا گذاشته است.
حجت الاسلام شربیانی، با اشاره به کشف حجاب رضا شاه در دوران قبل از انقلاب، ادامه داد: این کار یک برنامه هماهنگ استعماری بود، و به طور همزمان در سه کشور ترکیه، ایران و افغانستان اجرا شد و مجریان آن در ترکیه کمال آتاتورک، در ایران رضاشاه و در افغانستان امان‏اله خان بودند.
وی گفت: رضا شاه کشف حجاب را از خانواده خود شروع کرد تا بی غیرتی خود را برای همه آشکار سازد.
خطیب جمعه عجب شیر، با بیان اینکه نیروی انتظامی و قوه قضاییه باید با پدیده بدحجابی مانند دیگر جرایم برخورد قاطعانه داشته باشد، یادآوری کرد: با کسانی که قصد دارند خود را به شکل اروپایی ها درآورند و در خیابان ظاهر شوند، باید برخورد شود.
حجت الاسلام شربیانی، با اشاره به کثرت ثبت نام کنندگان در انتخابات پیش رو افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با برنامه ریزی می خواهند رد صلاحیت افراد را بزرگ جلوه دهند و دموکراسی را در این کشور زیر سوال ببرند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 11 دي 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode