ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 دي 1394     |     کد : 97891

امام جمعه مراغه: حضور پرشور مردم درنهم دی نمایش میزان پشتیبانی آنان از ولایت فقیه است

امام جمعه مراغه گفت: حضور پرشور مردم در نهم دی نمایش میزان پشتیبانی آنان از رهبری و ولایت فقیه است.

امام جمعه مراغه گفت: حضور پرشور مردم در نهم دی نمایش میزان پشتیبانی آنان از رهبری و ولایت فقیه است.


آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه مردم همیشه در لحظات حساس پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران به نمایش گذاشته اند، افزود: نهم دی سال 88 از روزهای حساسی بود که مردم با تمام توان پشتیبانی خود، عزت و اقتدار نظام و استواری ولی فقیه را به جامعه جهانی به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نهم دی سالروز حماسه مردمی در حمایت از رهبری و ولایت فقیه، اظهار کرد: مردم ایران در این روز اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان به نمایش می گذارند.
خطیب جمعه مراغه یادآور شد: مردم آذربایجان در سال 88 با ولایتمداری خود در هشتم دی، در صحنه دفاع از ولایت فقیه پا به عرصه گذاشته و در نهم دی نیز مردم ایران اسلامی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند.
آیت الله پورمحمدی، ادامه داد: در نهم دی سال 88 مردم از تمامی جناح های سیاسی وارد میدان دفاع از انقلاب اسلامی شدند و نشان دادند که تا آخرین لحظه با تمام توان خود از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی ایران دفاع می کنند.
وی با اشاره به اینکه در سال 88 همیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث فتنه را مطرح می کردند و در سال جاری نیز بحث نفوذ دشمنان در انقلاب اسلامی را مطرح کرده اند، گفت: در زمان کنونی نیز مردم باید به منظور جلوگیری از بحث نفوذ دشمنان، در تمامی عرصه های سیاسی هوشیار باشند.
امام جمعه مراغه با بیان اینکه مصوبه جدید کنگره آمریکا مبنی بر محدودیت سفر به ایران مخالف توافق برجام است، یادآوری کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همیشه در مورد دسیسه های استکبار جهانی هشدار داده اند و اکنون نیز با این مصوبه کنگره آمریکا، ماهیت دولتمردان آمریکایی نسبت به ایران اسلامی مشخص شد.
آیت الله پورمحمدی، خاطرنشان کرد: 12 تا 17 ربیع الاول که بنام هفته وحدت نامگذاری شده، بهترین فرصت برای عمل به آموزه های اسلامی مبنی بر کمک به همنوعان، بخشش و صله رحم است.
وی اظهار داشت: در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) 22 طلبه این شهرستان که چهار نفر آنان حافظ کل قران کریم هستند، ممعم می شوند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 4 دي 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode