ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 آذر 1394     |     کد : 97576

ضرورت حفظ وحدت در آستانه انتخابات/ نسل کشی مسلمانان اولویت دشمنان

امام جمعه شهرستان اهر بر ضرورت حفظ وحدت در آستانه انتخابات تاکید کرد و گفت: عده ای در آستانه برگزاری دو رویداد مهم انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به فکر از بین بردن وحدت مردم هستند.

امام جمعه شهرستان اهر بر ضرورت حفظ وحدت در آستانه انتخابات تاکید کرد و گفت: عده ای در آستانه برگزاری دو رویداد مهم انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به فکر از بین بردن وحدت مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله جواد حاجی زاده در خطبه های دشمن شکن نماز جمعه شهرستان اهر بیان داشت: مسئله وحدت بیشتر از گذشته باید به آن توجه شود، اتحاد و انسجام بین مسلمانان با ارزش تر از هرگونه اجتماع بوده و در واقع دین اسلام محوریت اجتماعات و وحدت است.

خطیب جمعه اهر ادامه داد: اجتماع های مردم در کشورهای غیر اسلامی به دلیل اینکه ولایت و رهبری در حول محور این تجمع ها قرار نداشته و بیشتر اجتماع های معمولی هستند پس هیچگونه پایه و اساس محوریتی ندارند.

آیت الله حاجی زاده با اشاره به اینکه امنیت ایران با وجود جنگ های متعدد در کشورهای همسایه مثال زدنی است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که اکنون نزدیک به ۳۸ سال می گذرد کشورمان از امنیت خاصی در منطقه خاورمیانه برخوردار بوده و هربار که دشمنان با توطئه های مکرر نسبت به ایجاد ناامنی در کشور اقدام کرده اند مردم و مسئولان با آگاهی کامل این توطئه های استکبار را نقش بر آب کرده اند.


رژیم آل سعود به قطعنامه های آتش بس با یمن پای‌بند نیست

وی فتنه را خطوط قرمز تعیین شده از سوی ولایت فقیه دانست و اضافه کرد: برخی ها با وابستگی به آمریکا طبل ایجاد فتنه را به صدا در می آوردند، عده ای نیز در آستانه برگزاری دو رویداد مهم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به فکر از بین بردن وحدت و انسجام مردم هستند.

خطیب جمعه اهر بابیان اینکه رژیم آل سعود در برقراری آتش بس در یمن به هیچ قطعنامه ای پایبند نیست، اظهار داشت: بر اساس اعلام منابع بین المللی نزدیک به ۱۵ میلیون نفر از مردم مظلوم یمن که بر اثر حملات وحشیانه عربستان آسیب دیده اند نیاز مبرم به غذا و دارو دارند و مقامات سعودی با تصویب هر قطعنامه آتش بس آن را نقض می کنند.

امام جمعه اهر در پایان خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر ستمکاران عالم بویژه استکبار و آمریکا تنها گزینه مسلمانان و مردم کشورهای اسلامی بوده که اکنون دشمنان اسلام در حال کشتار مظلومانه مسلمانان هستند و بایستی شیعیان با حفظ وحدت و پشتیبانی از نیروهای مقاومت در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.


نوشته شده در   جمعه 27 آذر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode