ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 21 آذر 1394     |     کد : 97368

امام جمعه عجب شیر: امام رضا (ع) حتی دشمنان را مجذوب خود می کرد

امام جمعه عجب شیر گفت: خصوصیات اخلاقی، زهد و تقوای حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به گونه ای بود که حتی دشمنان خویش را نیز شیفته و مجذوب خود می کرد.

امام جمعه عجب شیر گفت: خصوصیات اخلاقی، زهد و تقوای حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به گونه ای بود که حتی دشمنان خویش را نیز شیفته و مجذوب خود می کرد.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع)، افزود: ایشان با مردم در نهایت ادب، تواضع و مهربانی رفتار می کرد و هیچ گاه خود را از مردم جدا نمی کرد.
وی اظهار کرد: پیام زندگی پر ماجرای امام رضا (ع)، عبودیت و مبارزه دایمی و خستگی ناپذیر با ظالمان در شرایط مختلف است.
حجت الاسلام شربیانی،همچنین تجاوز کشور ترکیه به خاک عراق را محکوم کرد و افزود: اگر تجاوز به حریم هوایی ترکیه با سرنگونی هواپیمای روسیه پاسخ داده می شود پس چرا وجود نیروهای زمینی این کشور در عراق تجاوز محسوب نمی شود.
وی با تاکید بر اینکه رییس جمهوری ترکیه باید هر چه زودتر نیروهای زمینی خود را از خاک کشور عراق خارج کند، گفت: هدف اردوغان در تجاوز به عراق، غارت نفت این کشور است و این عمل را در سوریه با همکاری تروریست های داعش انجام می دهد.
امام جمعه عجب شیر، خاطرنشان کرد: اردغان باید از آمریکا عبرت بگیرد چراکه ارتش این کشور نیز نتوانست در عراق دوام بیاورد و ارتش ترکیه نیز شکست خواهد خورد.
حجت الاسم شربیانی، با اشاره به اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ما باید فقط به اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم نه به افراد فرصت طلب استکبار جهانی، افزود: حیله دشمنان از جمله آمریکا و دست پرورده آنان عربستان در کاهش قیمت نفت، نشان داد که باید تابع امر رهبر معظم انقلاب باشیم.
وی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت سومین شهید محراب شهید آیت الله دستغیب، گفت: این عالم به دست کوردلان و خودفروختگان منافق، به شهادت رسید.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   شنبه 21 آذر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode