ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 21 آذر 1394     |     کد : 97348

امام جمعه شهر مهربان: کاندیداها، چهره یکدیگر را تخریب نکنند

امام جمعه شهر مهربان با بیان اینکه کاندیداها، چهره یکدیگر را تخریب نکنند، گفت: کاندیداها و طرفداران‌ آنها از بداخلاقی سیاسی، تخریب و شایعه‌سازی که گناه نابشخودنی است پرهیز کنند.

امام جمعه شهر مهربان با بیان اینکه کاندیداها، چهره یکدیگر را تخریب نکنند، گفت: کاندیداها و طرفداران‌ آنها از بداخلاقی سیاسی، تخریب و شایعه‌سازی که گناه نابشخودنی است پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی؛ با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع)، پیام زندگی پر ماجرای امام رضا (ع) را عبودیت و مبارزه دائمی و خستگی‌ناپذیر در شرایط مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: ما باید فقط به خاطر ثواب به زیارت ائمه و معصومین نرویم و بلکه به فرمایشات آنها عمل کنیم و آنها را در زندگی خود الگو قرار دهیم که سعادت حقیقی در عمل به گفتار و فرمایشات معصومین است.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به فرا رسیدن اول ربیع الاول آغاز هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه اظهار داشت: قبل از هجرت پیامبر، مسلمانان فاقد قدرت اجتماعی و سیاسی بودند، اما پس از هجرت پیامبر، بلافاصله دولت اسلامی تشکیل شد و با سرعت فراوانی در تمام بخش‌ها پیشرفت کرد، هجرت پیامبر و دیگر مسلمانان به مدینه، موجب شد که اسلام از خطرِ نابودی در محیط خفقان آور مکه نجات یابد.

خطیب جمعه شهر مهربان افزود: خداوند، پیامبر را از توطئه‏ قریش آگاه کرد و فرمان هجرت ایشان را در همان شب صادر فرمود پیامبر(ص) برای گمراه کردن کفار، علی(ع) را در بستر خود قرار داد، این شب معروف به لیلةالمبیت شد و هجرت رسول اکرم(ص) مبدأ تاریخ مسلمانان واقع شد.

مرسلی در ادامه خطبه دوم به آغاز رویداد مهم ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هفته آینده اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت رعایت منافع ملی اظهار داشت: وظیفه اصلی نمایندگان، قانونگذاری و رفع نواقصات و خلاءهای قانونی است و انتظار می‌رود که افرادی که قصد حضور در مراکز قانونگذاری را دارند خلاف قانون حرکت نکنند.

امام جمعه شهر مهربان افزود: کاندیداها و نامزدهای احتمالی مواظب باشند که خدای ناکرده با بداخلاقی سیاسی، کاندیداها و نامزدهای دیگر را تخریب نکنند و همیشه و در همه حال اخلاق سیاسی را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: کاندیداها، چهره یکدیگر را تخریب نکنند و هم طرفداران کاندیداها و هم خود کاندیداها آن طوری که وزارت کشور هم تاکید کرده از تقسیمات کشوری خرج خودشان را در نیاورند.

مرسلی افزود: انشاء الله بعد از انتخابات هم بنده، هم بخشدار و هم دیگر مسئولان پیگیر به طور قانونی پیگیر این مسائل هستیم.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه شورای اداری شهرستان سراب توسط رئیس دادگستری شهرستان تاکید کرد: مسئولان و روسای ادارات در ایام اداری و با استفاده از اموال بیت‌المال، حق تبلیغ به نفع یا علیه هیچ کاندیدایی را ندارند.

وی افزود: همگان را باید در خدا نظر بگیریم و قطعاً افراد مومن به خاطر دنیای دیگران، آخرت خود را نمی‌فروشند و خراب نمی‌کنند.

مرسلی یک بار دیگر از کاندیداها و طرفداران‌ آنها خواست که از بداخلاقی سیاسی، تخریب و شایعه‌سازی که گناه نابشخودنی است پرهیز کنند.

امام جمعه شهر مهربان تاکید کرد: انتخابات باید مظهر وحدت باشد و باعث افزایش شور و شعور سیاسی در کشور شود و جذب و حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه عزت، افتخار و سربلندی کشور و اعتلای ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی است.


نوشته شده در   شنبه 21 آذر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode