ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 مهر 1389     |     کد : 9710

موجوديت ايران اسلامي مرهون خون شهداست

فرمانده سپاه عاشورا گفت: موجوديت، اقتدار و صلابت امروز جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف مديون خون شهداي هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: موجوديت، اقتدار و صلابت امروز جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف مديون خون شهداي هشت سال دفاع مقدس است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سپاه عاشورا، علي‌اكبر پورجمشيديان در مراسم رونمايي از تنديس شهيد احمد كاظمي در منطقه چهار شهرداري تبريز، افزود: نبايد فراموش كنيم كه ثبات و امنيت حاكم در كشور مرهون نثار چه خون‌هايي است و بي‌ترديد سردار حاج احمد كاظمي و سردار شهيد باكري نمونه‌اي بارز از اين جانفشاني‌ها و ايثارها به شمار مي‌روند و هرگز از يادها نخواهند رفت.
وي، حفظ غرورآميز جزاير مجنون در عمليات خيبر را مديون رشادت، همكاري و دلاوري سرداران رشيد لشكر عاشورا به ويژه شهيد باكري و شهيد كاظمي دانست و اظهارداشت: زماني كه پيام امام راحل مبني بر ضرورت حفظ جزاير به شهيد باكري و شهيد كاظمي رسيد، اين دو سردار دلاور و ديگر رزمندگان، با شجاعت و دلاوري تمام در مقابل دشمن ايستادگي و مقاومت كردند تا جزاير بر طبق خواسته و فرمان حضرت امام (ره) حفظ شود.
پورجمشيديان گفت: اقدام شهرداري در پاسداشت ياد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تنها در اين تنديس خلاصه نمي‌شود و طي روزهاي گذشته نيز با مشاركت و همكاري شهرداري تبريز از يادمان 100 شهيد دلاور تبريزي در شهر سوسنگرد در ميدان شهداي آذربايجان اين شهر پرده‌برداري شد.
وي افزود: در تاريخ دفاع مقدس، شهيد كاظمي به علت ارتباط معنوي و حضور همزمان در عمليات‌هاي بزرگ، چيزي جداي از شهيد باكري نيست و هرجا نام باكري و لشكر عاشورا در تاريخ دفاع مقدس باشد، نام حاج احمد كاظمي نيز به عنوان همراه و يار و ياور اين شهيد والا مقام به ميان مي‌آيد، به همين دليل مردم تبريز نيز شهيد كاظمي را همچون آقا مهدي، فرزند آذربايجان مي‌دانند.
*دفاع مقدس سند افتخار و مظلوميت ايران اسلامي است
وي با اشاره به تجهيز تمام جبهه كفر در مقابل ايران اسلامي؛ امنيت و آرامش امروز كشور را مرهون مجاهدت‌هاي رزمندگان دلير سپاه اسلام دانست.
فرمانده سپاه عاشورا در ادامه ضمن تقدير از تلاش دانشجويان بسيجي دانشگاه علوم پزشكي تبريز به سبب برگزاري نمايشگاه دفاع مقدس در اين دانشگاه، دانشجويان بسيجي را رزمندگان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان دانست و اين حركت دانشجويان را بسيار ارزشمند خواند. 


نوشته شده در   شنبه 3 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode