ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 آذر 1394     |     کد : 97088

امام جمعه بستان آباد: تروریسم خوب و بد از توطئه های استکبارغرب است

امام جمعه شهرستان بستان آباد گفت: تروریسم خوب و بد از تقسیم های غرب در راستای تامین منافع آنهاست.

امام جمعه شهرستان بستان آباد گفت: تروریسم خوب و بد از تقسیم های غرب در راستای تامین منافع آنهاست.


حجت الاسلام سید رضا رضوی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به برخورد دوگانه غرب با مسئله تروریسم ، افزود: متاسفانه مسئله تروریسم امروز ابزار دست برای دشمن های اسلام شده است و آنجا که منافع آنها به خطر می افتد تروریسم بد است و با آن برخورد می کنند.
وی گفت: در سرزمین فلسطین، سوریه ، افغانستان، عراق و یمن هر روز دهها نفر بی گناه کشته می شوند از نظر آنها صیغه تروریسم جاری نمی شود و شاهد سکوت جوامع بین المللی و بشری نیز هستیم.
وی با اشاره به محورنامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب و اینکه معظم له از سردمداران آنها قطع امید کرده و جوانان را خطاب قرار داده اند، افزود: مقام معظم رهبری ضمن همدردی با قربانی های تروریسم در فرانسه، عمق مسئله تروریسم در جوامع اسلامی را برای آنها یادآور شدند.
وی با اشاره به تاکید رهبری به ریشه یابی اصلی مسئله تروریسم از سوی جوان های غرب ، آن را زائیده آمریکا و صهیونیسم در راستای بدنام کردن چهره واقعی اسلام عنوان کردند.
وی با اشاره به حضور بیش از 20 میلیون زائر در اربعین حسینی درکربلای معلی و اینکه تاریخ چنین حضوری را تا به حال برای زیارت مرقدی ثبت نکرده است آن را نشان از عشق و علاقه مسلمان ها به امام خود عنوان کرد و افزود: هرکجا که قیامی به خاطر خدا صورت گیرد به طور قطع مورد حمایت خداوند خواهد بود.
امام جمعه بستان آباد مشکلات امروز جامعه بشری را نتیجه غفلت از خدا عنوان کرد و افزود: قطع ارتباط با خدا موجب بدبختی برای بشریت خواهد بود.
وی دین اسلام را دین رافت و مهربانی عنوان کرد و افزود: پیامبرگرامی اسلام در سایه مهربانی توانست ارزش های اسلامی در جهان را نشر کند.
حجت الاسلام رضوی یادآوری کرد: متاسفانه امروز شاهد کم رنگ شدن ارزش های اسلامی از سوی برخی از کشورهای مدعی اسلام در منطقه هستیم.


نوشته شده در   شنبه 14 آذر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode