ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 آذر 1394     |     کد : 97051

امام جمعه موقت شهر مهربان: عده‌ای به دنبال پیاده کردن افکار و تفکر غربی در محیط‌های دانشگاهی هستند

امام جمعه موقت شهر مهربان گفت: عده‌ای به دنبال پیاده کردن افکار و تفکر غربی در محیط‌های دانشگاهی هستند.

امام جمعه موقت شهر مهربان گفت: عده‌ای به دنبال پیاده کردن افکار و تفکر غربی در محیط‌های دانشگاهی هستند.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مهربانی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با گرامیداشت 16 آذر ماه روز دانشجو و تبریک این روز به تمام دانشجویان ایران اسلامی به ویژه دانشجویان منطقه مهربان اظهار داشت: 16  آذر نماد عدالت‌خواهی و آزاداندیشی جامعه دانشگاهی در مبارزه با استکبار و استعمار جهانی و تبلور باورها و ارزش‌های اسلامی دانشجویانی است که عزت نفس و آزادگی را به نسل‌های بعد از خود آموختند.

امام جمعه موقت شهر مهربان به نقش آفرینی دانشجویان کشورمان در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: دانشجویان بیدار و آگاه ایران اسلامی پیوسته در سنگر تولید علم و دانش موجب افتخار و عزت ‌ایران اسلامی‌ شده‌اند و این دانشجویان هستند که با تولید علم و دانش موجبات قطع‌ وابستگی کشور را فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به تلاش عده‌ای برای پیاده کردن افکار و تفکر غربی در محیط‌های دانشگاهی کشورمان اظهار داشت: متاسفانه شنیده می‌شود که برخی اردوهای مختلط دانشجویی برگزار می‌شود که به هیچ وجه در شان دانشجو و دانشگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

مهربانی به تذکر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در خصوص برگزاری اردوهای مختلط اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان با رد کامل افزایش جذابیت در محیط‌های دانشجویی از راه‌های غلطی همچون اردوهای مختلط و کنسرت‌های موسیقی تأکید کردند، کسانی که دختران و پسران دانشجوی مردم را تحت عنوان ایجاد جاذبه، به صورت مختلط در پوشش اردوهای دانشجویی به اروپا می‌برند قطعاً به محیط‌های دانشجویی و حتی نسل آینده خیانت می‌کنند.

امام جمعه موقت شهر مهربان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تبیین راه‌های صحیح افزایش قدرت جذب تشکل‌های دانشجویی اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در تبیین راه‌های صحیح افزایش قدرت جذب تشکل‌های دانشجویی، به ارائه حرف‌های نو و تازه دینی، سیاسی و اجتماعی اشاره کردند و افزودند: مطالعه عمیق قرآن و نهج البلاغه، امکان طرح سخنان نو و جذاب را فراهم می‌آورد.

مهربانی تأکید کرد: تذکرات رهبر معظم انقلاب درباره اردوهای مختلط دانشجویی باید نصب‌العین قرار گیرد تا جلوی این موارد گرفته شود.

امام جمعه موقت مهربان در ادامه خطبه دوم با گرامیداشت 18 آذرماه روز وقف و‌ آغاز هفته وقف که امسال با شعار همه واقف باشیم نامگذاری شده است، اظهار داشت: وقف سنت حسنه‌ای است که از طریق آن می‌توان بخش قابل توجهی از مشکلات و تنگناهای جامعه را شناخت و افراد نیکوکار را که تمکن مالی دارند، داوطلبانه برای رفع آنها به کار بست.

خطیب جمعه موقت مهربان افزود: وقف سنت حسنه و چشمه همیشه جاری است که زیبایی آن برای واقف و جامعه همیشه باقی است.

مهربانی در پایان با اشاره به حسنات سنت شایسته وقف اظهار امیدواری کرد که این سنت حسنه هرچه بیشتر در جامعه و به ویژه منطقه مهربان بیش از پیش نهادینه شود.


نوشته شده در   جمعه 13 آذر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode