ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 آذر 1394     |     کد : 96776

امام جمعه سراب: نمایندگان مجلس شهید مدرس را الگو قرار دهند

امام جمعه سراب گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهید مدرس را به عنوان روحانی شجاع و برجسته الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه سراب گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهید مدرس را به عنوان روحانی شجاع و برجسته الگوی خود قرار دهند.


حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دهم آذر سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس در سال 1316 اظهار کرد: این شخصیت بزرگوار به تنهایی با شجاعت در برابر ظلم رضاخانی ایستاد و در این راه نیز به شهادت رسید.
وی با اشاره به جایگاه مجلس و قوه مقننه در نظام اسلامی با انتقاد از تبلیغات زود هنگام برخی از کاندیداها برای دور دهم مجلس افزود: نظام اسلامی درصدد برگزاری انتخاباتی سالم می باشد و کاندیداهای احتمالی باید قوانین آن را رعایت کنند.
وی همچنین با گرامی داشت هفتم آذر روز نیروی دریایی این روز را مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ دانست که توانایی ها و فعالیت های زیادی از خود نشان داده است.
وی افزود: این نیروی مقاومت با حضور مقتدرانه خود در آب های آزاد علاوه بر مبارزه با دزدان دریایی از تمامیت ارضی این کشور در مقابل تهاجمات وتوطئه های دشمنان دفاع می کند.
خطیب جمعه سراب همچنین با اشاره به حرکت میلیونی مسلمانان در اربعین حسینی گفت: این اجتماع پرشور خار چشم استکبار جهانی است و لرزه بر اندام دشمنان اسلامی می اندازد.
وی، با بیان اینکه اتحاد جهان اسلام در این روز موجب هراس استکبار و زورگویان جهان می شود ادامه داد: اربعین متعلق به هیچ فرقه و جمعیت خاصی نیست بلکه از مکتب حسینی و عاشورا برگرفته شده که شعار آن ظلم ستیزی و استکبارستیزی است.
وی در ادامه با اشاره به 13 آذر روز جهانی معلولان، از مسوولین خواست تا شرایط استخدامی و رفاهی معلولین جسمی مهیا شود.
امام جمعه سراب با ابراز نگرانی از وضعیت اقتصادی کشاورزان منطقه گفت: اقتصاد این شهرستان برپایه کشاورزی بوده و قیمت ناعادلانه فروش محصولات، کشاورزان را متضرر کرده است.
وی همچنین از عموم مردم و هیئت های عزاداری خواست در مراسم استقبال از پرچم سیدالشهداء (ع) در روز اربعین حضور پرشور داشته باشند.


نوشته شده در   جمعه 6 آذر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode