ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 آبان 1394     |     کد : 96506

امام جمعه بناب: تشکیل ائتلاف نمایشی ضد داعش یک حیله است

امام جمعه بناب با بیان اینکه تشکیل ائتلاف نمایشی ضد داعش یک حیله است، گفت: آمریکایی ها اعتراف می کنند که داعش و تکفیری ها را خود آنها به وجود آورده اند.

امام جمعه بناب با بیان اینکه تشکیل ائتلاف نمایشی ضد داعش یک حیله است، گفت: آمریکایی ها اعتراف می کنند که داعش و تکفیری ها را خود آنها به وجود آورده اند.

 حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های نماز شکوهمند جمعه شهرستان بناب ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر در کشور فرانسه تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها غربی ها را موعظه و نصیحت کرده و هشدار داده اند که دست از شیطنت بردارند.

وی با اشاره به وجود رحمت اسلامی در جمهوری اسلامی ایران افزود: در طلیعه انقلاب همه جاسوسان حاضر در لانه جاسوسی تا آخرین نفرشان بطور سالم به کشورشان عودت داده شدند، جوانانی که برای براندازی جمهوری اسلامی تلاش می کردند ولی در مقابل آمریکا، انگلیس، فرانسه و تمام قدرتهای بزرگ دنیا ۳۷ سال است که با تمام توان و قدرت در جهت تحریم و محاصره این کشور قدم برداشته اند و از هیچ خیانتی علیه این نظام مضایقه نکرده اند.

حجت الاسلام باقری بنابی اضافه کرد: در طی این ۳۷ سال دشمنان نظام ما را از رسیدن به ثروتهای خودمان محروم کرده اند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه تروریست و تروریست پرور خود غربی ها هستند؛ اظهارکرد: جمهوری اسلامی به ترور احتیاجی ندارد و هم اکنون منطق و اندیشه انقلاب اسلامی در بین مردم سایر ملت ها موج می زند و دولتهای غربی نیز از ترویج منطق شیعه در بین سایر ملتها نگران هستند.

رئیس شورای فرهنگ اسلامی شهرستان بناب با بیان اینکه تعداد زیادی از عناصر انتحاری داعش را جوانان افسرده اروپایی تشکیل می دهند، اذعان کرد: غرب با همکاری مالی سعودی ها هر کجا زندانی وجود دارد، آنها را تجهیز می کنند تا مسلمانان را در دنیا قتل عام کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: غربی ها برای مقابله با حرکتهای بیداری وهابیون را تربیت کردند و الآن تربیت شده آنها دامن خود آنها را گرفته است و آنها امروز از ترس و وحشت شب و روز ندارند.

وی تأکید کرد: اقدامات تروریستی اخیر در فرانسه نشان داد که ظلم و حیله و جباریت در دنیا جواب نداده و در نهایت خودشان گرفتار این توطئه ها خواهند شد.


نوشته شده در   جمعه 29 آبان 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode