ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 31 شهريور 1389     |     کد : 9631

روشنگري در جامعه سبب نهادينه شدن بصيرت عمومي مي‌شود

فرمانده سپاه ناحيه تبريز روشنگري درباره اهداف، آرمان‌ها و رفتارهاي عملي شهدا را در جامعه سبب نهادينه شدن بصيرت و بينش افكار عمومي عنوان كرد...

 فرمانده سپاه ناحيه تبريز روشنگري درباره اهداف، آرمان‌ها و رفتارهاي عملي شهدا را در جامعه سبب نهادينه شدن بصيرت و بينش افكار عمومي عنوان كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سپاه عاشورا، آخرين جلسه هماهنگي افتتاح كانون بسيج هنرمندان سپاه تبريز با حضور شوراي ناحيه برگزار شد.
مالك بهروزي، فرمانده سپاه ناحيه تبريز با اشاره به بحث هنر و هنرمندان گفت: كانون هنرمندان بايد سرآمد كانون‌هاي استان در بحث‌هاي هنري و آموزشي باشد.
وي در ادامه سخنان خود افزود: نقش هنر در جامعه بي‌بديل بوده و تمام موضوعات و پديده‌هاي داراي پيام بدون ابزار هنر و هنرمندان كمترين تاثيري نخواهد داشت و هنرمند كسي است كه مي‌تواند در كمترين زمان عميق‌ترين مطالب را با گيرايي زبان بيان كند.
فرمانده سپاه تبريز با گراميداشت هفته دفاع مقدس، به نقش بي‌بديل خبرنگاران اشاره كرده و گفت: خبرنگاران بايد نقش خود را در تبيين و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نشان دهند، همانگونه كه خبرنگاران شهيد نشان دادند.
بهروزي، هفته دفاع مقدس را بهترين فرصت براي انتقال فرهنگ ايثار و ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي و بيان حماسه‌هاي رزمندگان خواند و افزود: بايد در جامعه با تربيت اسلامي گام‌هايي برداشت كه شهدا در مسير خود برداشتند.
وي، همايش رزمندگان و پيشكسوتان دفاع مقدس، نشست‌هاي روشنگري در پايگاه‌ها و مساجد، ديدار از خانواده شهدا و ... را از جمله عناوين برنامه‌هاي اين هفته سپاه ناحيه تبريز برشمرد و خاطرنشان كرد: با اجراي اين برنامه‌ها اميدواريم به صورت شايسته بتوانيم بصيرت را در سطح بسيجيان و اقشار ديگر مردم افزايش دهيم.
فرمانده سپاه تبريز، روشنگري درباره اهداف، آرمان‌ها، رفتارها و سيره عملي شهدا را در جامعه موجب نهادينه شدن بصيرت و بينش افكار عمومي عنوان كرد و اظهار داشت: در اين صورت است كه بسيج قابل اتكا براي ولايت است.
در پايان اين نشست فرمانده سپاه تبريز به سئوالات خبرنگاران درباره برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس پاسخ گفت.


نوشته شده در   چهارشنبه 31 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode