ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 آبان 1394     |     کد : 95876

امام جمعه عجب شیر: آمریکا برای دستیابی به اهداف خود درخاورمیانه، بدنبال نفوذ در ایران است

امام جمعه عجب شیر با اشاره به اینکه آمریکا اکنون برای رسیدن به اهداف خود در خاورمیانه، جریان نفوذ در ایران را پیش گرفته است، گفت: با هوشیاری رهبری، مسوولان و مردم، دشمن هرگز به هدف شوم خود نمی رسد.

امام جمعه عجب شیر با اشاره به اینکه آمریکا اکنون برای رسیدن به اهداف خود در خاورمیانه، جریان نفوذ در ایران را پیش گرفته است، گفت: با هوشیاری رهبری، مسوولان و مردم، دشمن هرگز به هدف شوم خود نمی رسد.


حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ به دنبال تسلط بر خاورمیانه و در راس آن کشور ایران است، اظهار کرد: آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی در منطقه، سیاست تسلط بر جریان انرژی هسته ای، جلوگیری از خیزش و نفوذ ایران در منطقه و قطع ارتباط ایران با عراق، فلسطین و سوریه را دنبال می کند.
خطیب جمعه عجب شیر با بیان اینکه شکست دشمنان در سوریه، موجب اصرار آن ها برای حضور ایران در نشست وین شد، یادآور شد: حضور ایران در این نشست نشان می دهد که بدون حضور ایران، نشست ها در حل بحران سوریه به نتیجه نمی رسد.
حجت الاسلام شربیانی، با اشاره به اینکه موضع ایران در قبال بحران سوریه روشن است، ادامه داد: تنها راه حل این بحران، برگزاری انتخابات آزاد در این کشور است.
وی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اجازه سقوط سوریه را نخواهیم داد، گفت: در زمان کنونی آمریکایی ها و دیگر پشتیبانان جنگ علیه سوریه به دنبال مذاکره هستند.
امام جمعه عجب شیر، با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با وزیر امور خارجه، سفیران و کاردانان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، یادآور شد: در این دیدار اصول و راهکارهای سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی ایشان تبیین شد.
حجت الاسلام شربیانی، افزود: سیاست ایران و آمریکا در قبال یکدیگر تغییری نداشته و آمریکا همچنان دشمن ملت ایران و امت اسلام است.
وی با قدردانی از حضور مردم همراه با دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکاست، جوانان ما با هوشیاری و آگاهی مسیر حرکت امام راحل و رهبر معظم انقلاب را ادامه دادند و همواره با سر دادن این شعار دخالت و تجاوز آمریکا در کشورها را محکوم کردند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 15 آبان 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode