ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 آبان 1394     |     کد : 95554

شهید فهمیده الگویی برای جوانان است/مبارزه با استکبار دراولویت است

امام جمعه شهرستان اهر با اشاره به هشت آبان و سالروز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی گفت: شهید فهمیده الگویی برای جوانان کشور است.

امام جمعه شهرستان اهر با اشاره به هشت آبان و سالروز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی گفت: شهید فهمیده الگویی برای جوانان کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت اله جواد حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه اهر رعایت حلال و حرام را در زندگی مسلمانان بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: کسانی که باعث شهادت امام حسین شدند حرام لقمه بودند.

وی با اشاره به اینکه هدایت نوشتاری انسان ها توسط انبیاء و ائمه اطهار از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده که بیشتر افراد گمراه را به سوی توحید هدایت کرده است، بیان کرد: امام سجاد(ع) بعد از واقعه تلخ عاشورا با خطبه های آتشین ستم های یزیدیان را که علیه خاندان پیامبر گفته بودند را رسوا کرد.

حاجی زاده ادامه داد: قوم های کافر با عدم توجه به ارزش و مقام والای ائمه معصومین بزرگ ترین خیانت را علیه امامان معصوم مرتکب شده اند و امروز با گذشت قرن ها دشمنان اسلام از توطئه های خود دست بردار نیستند.

ضرورت اجرای سیاست های پدافند غیرعامل

امام جمعه اهر جبهه نخست جنگ امروزی را مقابله و مبارزه با استکبار برشمرد و با تاکید بر اینکه مبارزه با استکبار دراولویت است، افزود: نامه مقام معظم رهبری در آشکار ساختن نیت اصلی استکبار و ترویج اسلام تکفیری و داعشی تاثیر بسزایی در بین مردم کشورهای مختلف به همراه داشته است.

وی شهید فهمیده را مناسب ترین الگو برای جوانان امروزی دانست، اظهار کرد: شهید فهمیده با سن اندک از نظر ایثارگری بهترین الگو برای نسل جوان بوده و امام خمینی(ره) در زمان جنگ تحمیلی این شهید به عنوان رهبر معرفی کرده بودند.

حاجی زاده به اجرای سیاست های پدافند غیرعامل نیز اشاره کرد و گفت: کشورما از تجهیزات و امنیت بالایی در منطقه برخوردار بوده و با توجه به این موضوع بیشتر موضوعات و مسائل کشوری به غیرنظامیان مربوط می شود.

امام جمعه اهر در پایان با تاکید بر اینکه آمریکا بزرگ ترین دشمن ایران است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با حمایت از تروریست های تکفیری بدترین روش را برای تضعیف قدرت کشورهای اسلامی برداشته است.


نوشته شده در   جمعه 8 آبان 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode