ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 آبان 1394     |     کد : 95548

امام جمعه هشترود: حق و حقوق مردم سوریه خط قرمز ایران است

امام جمعه هشترود گفت: حق و حقوق مردم سوریه خط قرمز جمهوری اسلامی بوده و با متجاوزان به حقوق مردم این کشور برخورد می شود.

امام جمعه هشترود گفت: حق و حقوق مردم سوریه خط قرمز جمهوری اسلامی بوده و با متجاوزان به حقوق مردم این کشور برخورد می شود.


حجت الاسلام علی رحیمی، درخطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: سوریه باید در محور مقاومت باقی بماند و اگر روزی این مقاومت از بین برود ارتباط بین حزب الله و ایران قطع می شود.
وی با بیان اینکه نباید به روسیه اعتماد کرد، یادآور شد: این کشور هم قابل اعتماد نیست چرا که اگر روزی آمریکا به روسیه در اوکراین امتیاز دهد، این کشور به طور قطع سوریه را با امتیاز اوکراین معامله خواهد کرد.
خطیب جمعه هشترود اظهارکرد: روسیه به خاطر منافع بین المللی و داخلی خود وارد جنگ تروریست ها و داعش در خاک سوریه شده است و معامله حق و حقوق مسلمانان و خون آنان برای جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نیست.
حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: گروه های تروریستی داعش جرات ندارند به 40 کیلومتری مرز خاک ایران بیایند و اگر دراین فاصله قدم از قدم بردارند نابود خواهند شد.
وی با بیان اینکه آمریکا مهد تربیت تروریسم است، گفت: این کشور تروریست ها را تربیت می کند و داعش نیز تربیت یافته آن هاست که اکنون دامن شان را گرفته است.
حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران وقتی دید که اسلام در خاک سوریه در حال خطر است و مسلمانان کشته می شوند وارد عمل شد و تا آخر نیز از این کشور حمایت خواهد کرد.
وی، با اشاره به قرارگرفتن در آستانه 13 آبان، از مردم خواست با حضور گسترده دراین راهپیمایی، دشمنان را مایوس و دوستداران انقلاب اسلامی را شاد کنند.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 8 آبان 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode