ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 6 آبان 1394     |     کد : 95468

تونی الیویرا: مساوی برابر ذوب آهن برای ما باخت بود/ مسئول این نتیجه من هستم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تیمش امروز حرفه ای کار نکرد، گفت: امروز بهترین بازی خودمان را در این فصل انجام دادیم ولی بازی با تساوی به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تیمش امروز حرفه ای کار نکرد، گفت: امروز بهترین بازی خودمان را در این فصل انجام دادیم ولی بازی با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا بعد از پایان بازی تراکتورسازی و ذوب آهن در جمع خبرنگاران در نشست خبری اظهار داشت: امروز خیلی خوب بودیم ولی در دقایق پایانی روند بازی تغییر کرد و تیم حریف سه گل زد، من برای خودم غمگین نیستم بلکه برای بازیکنانم ناراحت هستم که امروز خوب بودند ولی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه امروز موقعیت های زیادی داشتیم که می توانستیم بیشتر از چهار گل به ثمر برسانیم، افزود: ما عملا امروز مساوی هم نکردیم و بلکه باختیم چراکه بازی چهار بر یک به نفع ما با تساوی به پایان رسید ولی مسئول این نتیجه من هستم چرا که سرمربی تیم من هستم.

تونی با تاکید بر اینکه تراکتورسازی در ۸۰ دقیقه خیلی هجومی کار کرد، افزود: ما ضد حملات خیلی خوبی زدیم ولی به هرحال بازی تمام شد و باید از امروز به فکر بازی اینده خود باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به اینکه بازیکنان تراکتورسازی روز به روز بهتر می شوند، گفت: روند بازی هایمان بهتر می شود و تیم هماهنگ تر می شود،   خیلی از بازیکنان ما در این فصل به جمع ما پیوسته اند و برای هماهنگی بین این بازیکنان زمان نیاز است.

وی در خصوص عملکرد خوب ذوب آهن نیز گفت: ذوب آهن یکی از بهترین تیم های لیگ است که امروز خیلی خوب در دقایق پایانی کار کرد، آنها پیش از این چهار برد خارج از خانه داشتند و بهترین خط دفاع لیگ را تا به امروز در اختیار داشتند.

دیدار زیبا و پرگل تراکتورسازی و ذوب آهن با نتیجه چهار بر چهار به پایان رسید.


نوشته شده در   چهارشنبه 6 آبان 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode