ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 28 شهريور 1389     |     کد : 9534

يادمان شهداي آذربايجان در سوسنگرد بهره‌برداري شد

همزمان با سي‌امين سالگرد هفته دفاع مقدس و سالگرد عمليات شهيد مدني در بستان، حميديه و سوسنگرد از يادمان شهداي آذربايجان در آزادسازي شهر سوسنگرد بهره‌برداري شد.

 همزمان با سي‌امين سالگرد هفته دفاع مقدس و سالگرد عمليات شهيد مدني در بستان، حميديه و سوسنگرد از يادمان شهداي آذربايجان در آزادسازي شهر سوسنگرد بهره‌برداري شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سپاه عاشورا، امروز طي مراسم ويژه‌اي كه در سوسنگرد با حضور روحانيان، فرمانده سپاه عاشوراي استان آذربايجان شرقي، معاونان استاندار خوزستان، مقامات منطقه‌اي، جمعي از فرماندهان رده‌هاي مختلف و يادگاران دفاع مقدس ترتيب يافت، از يادمان شهداي آذربايجان پرده‌برداري شد.
در اين مراسم محمدجواد دلفكار مدير پروژه يادمان سرو قامتان ميدان شهداي آذربايجان با اشاره به بهره‌برداري از يادمان شهداي آذربايجان در يكي از ميدان‌هاي شهر سوسنگرد گفت: رزمندگان تبريزي نقش مهم و اساسي در عمليات‌هاي منطقه دشت آزادگان در دفاع مقدس داشته‌اند و جنگ نابرابر و شجاعانه در برابر متجاوزان در روزهاي آغازين جنگ و تلاش در راستاي حفظ سوسنگرد و عدم تسخير شهر سوسنگرد توسط‌ نيروهاي عراقي ‌از توفيقات‌ و موفقيت‌هاي ‌رزمندگان ‌آذربايجاني‌ به ‌فرماندهي سردار شهيد علي تجلايي بود.
وي با بيان اينكه مردم آذربايجان علاقه خاصي به سوسنگرد دارند، يادآور شد: شهيد آيت‌الله مدني دومين شهيد محراب نقش مهمي در حمايت از مدافعان سوسنگرد داشته است و در يادمان شهداي آذربايجان تصاوير هشت سردار شهيد آذربايجان از جمله شهيد آيت‌الله مدني حك شده كه براي هميشه زينت‌بخش اين شهر خواهد بود.
مدير پروژه يادمان شهداي آذربايجان در ادامه گفت: مردم آذربايجان 100 شهيد در منطقه عملياتي دشت آزادگان در دفاع از سوسنگرد تقديم اسلام و قرآن كرده‌اند و در اين يادمان براي حفظ ياد و خاطره اين شهدا، اسامي اين شاهدان شهيد حك شده است.
در اين ميدان كه به نام يادمان سرو قامتان شهيد آذربايجان نامگذاري شده است، نام 100 شهيد و عكس هشت شهيد سردار آذربايجان و نيز عكس شهيد مدني نصب شده است.


نوشته شده در   يکشنبه 28 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode