ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 مهر 1394     |     کد : 95019

پایگاه های موشکی سپاه تنها بخشی از توانایی ایران است

امام جمعه شهرستان اهر گفت: پایگاه های موشکی ایران در زیر زمین تنها برای نشان دادن توانایی ها بوده و باید دشمنان بدانند که ایران در تولید انواع سلاح ها به خودکفایی رسیده است.


امام جمعه شهرستان اهر گفت: پایگاه های موشکی ایران در زیر زمین تنها برای نشان دادن توانایی ها بوده و باید دشمنان بدانند که ایران در تولید انواع سلاح ها به خودکفایی رسیده است.

 آیت الله جواد حاجی‌زاده در خطبه های نماز جمعه اهر گفت: ادامه راه و پیروی از نهضت ائمه اطهار اقتدار و انسجام را برای ایران به ارمغان آورده است.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه اگر امام حسین اهل سازش و مذاکره با ظالمان بود هیچگاه واقعه کربلا وجود نداشت، تصریح کرد: نسل یزید که باعث شهادت امام حسین(ع) شد امروز کشورهای ظالم با کشتار مردم بی گناه حتی بدتر از یزید شده اند.

وی بابیان اینکه توطئه های دشمنان در دوران پسابرجام به قطع یقین بیشتر از قبل خواهد بود، افزود: مسئولان با تبدیل تهدیدهای پسابرجام به فرصت، کشور را در راه توسعه و رشد قرار دهند.

حاجی‌زاده وجود رژیم صهیونیستی را نامشروع دانست و ادامه داد: اسرائیل همواره در تمامی لحظات اقدام به تهدید ایران می کند و این درحالی است که اگر تحرکی از خود نشان دهد با دستور مقام معظم رهبری این رژیم با خاک یکسان خواهد شد.

ائتلاف روسیه و سوریه گامی درجهت نابودی داعش

خطیب جمعه اهر به دستاوردهای نوین سپاه در خصوص آزمایش موشک های جدید نیز اشاره کرد و اظهار داشت: پایگاه های موشکی ایران در زیر زمین تنها برای نشان دادن توانایی ها بوده و باید دشمنان بدانند که ایران در تولید انواع سلاح ها به خودکفایی رسیده و هیچگونه حراسی از تهدیدات ندارد.


وی ضمن اشاره به اینکه ائتلاف روسیه و سوریه گامی جدید برای مقابله با گروه تروریستی داعش است، اضافه کرد: آمریکا، و هم پیمانانشان منافع خود را از این ائتلاف در خطر دیده اند و تلاش می کنند تا داعش بیشتر از قبل به کشورهای اسلامی نفوذ کند.

امام جمعه اهر در خاتمه یادآور شد: وجود سردارانی دلیر و شجاع در جنگ علیه تروریسم ضروری است و امروز وظیفه داریم تا انتقام سردار شهید همدانی را زا عاملان بگیریم.


نوشته شده در   جمعه 24 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode