ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 19 مهر 1394     |     کد : 94940

همایش «پیرغلامان حسینی» در تبریز برگزار می‌‌‎شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تبریز گفت: همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی تبریز با عنوان «دلدادگان» و با هدف تجلیل از مقام این بزرگواران در تبریز برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تبریز گفت: همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی تبریز با عنوان «دلدادگان» و با هدف تجلیل از مقام این بزرگواران در تبریز برگزار می‌شود.

                

 به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین آذرنیا، از برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی تبریز با عنوان «دلدادگان» خبر داد و آیین تجلیل از آن بزرگواران را گامی برای تکریم و قدردانی این خادمان تشیع معرفی کرد.

وی گفت: شهر عاشورایی و متدین تبریز با داشتن صدها خادم دلسوز اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بار دیگر شاهد برگزاری آیین تجلیل از پیرغلامان شهر خواهد بود. به همین منظور همزمان با دهه اول ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی تبریز برگزار می‎شود.

آذرنیا از برگزاری جلسه هم‎اندیشی با هیئات حسینی و افراد صاحب‎‏نظر در این حوزه در روز شنبه 18 مهرماه در محل خانه هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در خانه تاریخی ختایی خبر داد و گفت: مشورت و دریافت آرا و نظرات ارزشمند فعالان کهنه‎‏کار مذهبی و هیئت‎های شهر می‎‏تواند به بهبود عملکرد خدمتگزاران فرهنگی شهر در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌‏تر آیین تجلیل یاری رساند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تبریز ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته در آستانه ماه محرم، بتوانیم همایشی در شأن خادمان و پیرغلامان آستان حسینی برگزار کرده و به گسترش هر چه بیشتر فضای معنوی شهر در ماه سوگواری سالار شهیدان یاری رسانیم.

آذرنیا زمان برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی تبریز را روز پنج‌شنبه 23 مهرماه عنوان کرد و افزود: در این همایش شاهد قدردانی از سال‏ها خدمات خالصانه پیرغلامان بوده و همچنین بخشی ویژه برای خادمان و معرفی و تجلیل از مقام شهید حاج محمدرضا جلالی خیرآباد، مداح ارزشمند شهر که در فاجعه منا به ملکوت اعلی پیوست، در نظر گرفته شده است.

یادآور می‎شود، همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی تبریز با عنوان دلدادگان روز پنج‌شنبه 23 مهرماه رأس ساعت 19 عصر در محل سالن پتروشیمی برگزار می‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 19 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode