ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 25 شهريور 1389     |     کد : 9456

رايانه 3بعدي يكپارچه به بازار مي‌آيد

شرکت MSI تا پنج روز ديگر با عرضه اولين رايانه خانگي سه بعدي يکپارچه و چند لمسي جهان ، آرزوهاي شرکت هاي رايانه اي را که براي عرضه چنين محصولي به شدت در رقابت بودند را نقش بر آب خواهد کرد...

 شرکت MSI تا پنج روز ديگر با عرضه اولين رايانه خانگي سه بعدي يکپارچه و چند لمسي جهان ، آرزوهاي شرکت هاي رايانه اي را که براي عرضه چنين محصولي به شدت در رقابت بودند را نقش بر آب خواهد کرد.
به گزارش مهر ، شرکت NEC در ماه آوريل اعلام کرد اولين رايانه خانگي سه بعدي يکپارچه خود را طي سال جاري ارائه خواهد کرد با اين اميد که اولين شرکت در جهان خواهد بود که چنين محصولي را روانه بازار مي کند.
اما شرکت MSI که قصد دارد 20 سپتامبر رايانه Wind Top AE2420 3D AIO خود را به عنوان اولين رايانه يکپارچه سه بعدي خانگي که نمايشگر چند لمسي سه بعدي و پورت USB 3.0 نيز به ويژگي هاي منحصر به فرد آن افزوده شده است را ارائه کند ، آرزوهاي شرکت NEC را در هم پاشيده است.
اين رايانه از نمايشگر 24 اينچي چند لمسي HD برخوردار بوده که در آن صفحه 120 گيگاهرتزي LED به کار گرفته شده است. همچنين عينک قابل شارژ بي سيمي با توانايي هاي نمايش دو بعدي و سه بعدي براي مصرف کاربران اين رايانه در نظر گرفته شده است.
اين محصول با هدف تامين نيازهاي صنعت رو به رشد سرگرمي هاي سه بعدي ارائه خواهد شد و استفاده از آن براي هر مصرفي امکان پذير است. پردازشگر اينتل هسته i5/i7، کارت گرافيک ATI، چهار گيگابايت رم، يک ترابايت گنجايش ديسک سخت و درايور بلو-ري از تجهيزات اين رايانه به شمار مي روند.
اتصال اين رايانه سه بعدي يکپارچه لمسي نيز از طريق کارتخواني 6 بخشي، ورودي HDMI، خروجي VGA، بلوتوث و 6 پورت USB 3.0 تامين شده است. صفحه کليد و ماوس اين رايانه بي سيم بوده و سيستم عامل آن نيز ويندوز هفت خواهد بود.
اين رايانه خانگي يکپارچه، چند لمسي و سه بعدي از 5 روز ديگر با قيمت پايه هزار و 800 دلار در آمريکا عرضه خواهد شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 25 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode