ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 مهر 1394     |     کد : 94199

ادعای عربستان برای اعدام مقصران فاجعه کشتار حجاج دورغ است

امام جمعه موقت اهر نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته اهر گفت: آل سعود هیچگونه صلاحیت برای میزبانی حرمین را ندارد و ادعای حکومت عربستان برای اعدام مقصران فاجعه کشتار حجاج دورغی بیش نیست.

امام جمعه موقت اهر نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته اهر گفت: آل سعود هیچگونه صلاحیت برای میزبانی حرمین را ندارد و ادعای حکومت عربستان برای اعدام مقصران فاجعه کشتار حجاج دورغی بیش نیست.

حجت الاسلام محمود دینی با اشاره به اینکه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید فرهنگ رشادت، فداکاری و شهادت طلبی در ایران اسلامی نهادینه شود، گفت: مردم و مسئولان با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان وظیفه انجام دهند.

امام جمعه موقت اهر ادامه داد: پیروزی جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس مقابل ۴۵ کشور جهان که از رژیم صدام حمایت می کردند تنها با مجاهدت های رزمندگان و خون شهدا به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه آل سعود هیچگونه صلاحیت برای میزبانی حرمین را ندارد و ادعای حکومت عربستان برای اعدام مقصران فاجعه کشتار حجاج دورغی بیش نیست، تصریح کرد: متاسفانه بی لیاقتی عربستان باعث کشته و زخمی شدن نزدیک به ۲۲۰ نفر از حجاج ایرانی شده است.

دینی بیان کرد: با فشارهای دولت ایران وزارت بهداشت اجازه امدادرسانی به حادثه دیدگان ایرانی در مکه را گرفته است و این موضوع باعث ناراحتی عربستان شده که حقیقتاً باید عاملان این فاجعه مجازات شوند.

خطیب جمعه اهر در ادامه سخنان خود به کشتار مردم مظلوم یمن نیز اشاره کرد و گفت: انتخاب افراد بی تجربه و کم تجربه برای تامین امنیت میلیون ها حجاج از سوی مسئولان عربستان نشان گر بی کفایتی آنها بوده و بایستی پاسخگوی خانواده های کشته شده باشند.

وی اظهار کرد: آل سعود با اجرای نمایش های خود در حمایت از گروه تروریستی داعش و کشتار مردم مظلوم یمن هیچگونه فکری برای تامین امنیت و رفاه حجاج نکرده است.

دینی با تاکید بر اینکه آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم کشورهای هماسیه ایران را مورد حمله قرار داده و بیشتر باعث تشکیل گروه های تکفیری تروریستی شده است.


نوشته شده در   جمعه 3 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode