ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 مهر 1394     |     کد : 94190

امام جمعه موقت مراغه: آل سعود بجای کشتار در یمن باید امنیت زایران خانه خدا را تامین کند

امام جمعه موقت مراغه گفت: آل سعود بجای کشتار مسلمانان در یمن باید امنیت زایران خانه خدا را تامین کند.

امام جمعه موقت مراغه گفت: آل سعود بجای کشتار مسلمانان در یمن باید امنیت زایران خانه خدا را تامین کند.

حجت الاسلام حمید محمدی راد، درخطبه های نماز جمعه این شهرستان با تاسف بار خواندن حادثه منا همزمان با عید قربان، افزود: عامل این حادثه غم انگیز مسوولان برگزاری حج هستند که با افکار نوپای خود بجای تامین امنیت زایران و مهمانان خانه خدا در کشور یمن به فکر کشتن بچه ها و مردم بی گناه این کشور هستند.

وی اظهار کرد: حادثه اسف بار و غم انگیز سرزمین منا، دل مسلمانان را محزون و داغدار کرده و در این حادثه بیش از یک هزار و 300 نفر کشته و بیش از دو هزار نفر از مسلمانان در این سرزمین مقدس مجروح شدند.
امام جمعه موقت مراغه گفت: آل سعود علت این حادثه را به گردن زایران می اندازد که مساله تاسف بار تر بوده و با این کار می خواهد خود را تبرئه و افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهد.
حجت الاسلام محمدی راد، ادامه داد: سوء مدیریت دست اندرکاران حج در این کشور در روز عید قربان موجب جریحه دار شدن دل مسلمانان در 60 کشور جهان شد و امیدواریم خداوند خود عاملان این ضایعه را مجازات کند.
وی گفت: اگر مسوولان برگزاری این مراسم در وظایف خود کوتاهی نمی کردند و بیشتر به فکر مردم بودند، بدون شک این حادثه اتفاق نمی افتاد.
امام جمعه موقت مراغه همچنین با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام سه روز عزای عمومی در کشور، یادآور شد: میزان اندوه ایشان در این پیام مشخص بوده و رهبر معظم انقلاب اندازه تمام خانواده های زایران فوت شده، اندوهگین هستند.
حجت الاسلام محمدی راد، با اعلام همدردی با خانواده های جانباخته ایرانی در سرزمین منا، کوتاهی رژیم آل سعود در تامین امنیت زایران خانه خدا را محکوم کرد.
امام جمعه موقت مراغه همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته رزمندگان و شهدا توانستند با مقاومت خود، نقشه دشمنان علیه انقلاب را با شکست مواجه کنند.
حجت الاسلام محمدی راد، افزود: مقاومت رزمندگان در جنگ تحمیلی موجب شد، دشمنانی که می خواستند ادامه دهنده راه رژیم بعث باشند، اکنون با بن بست مواجه شده اند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 3 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode