ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 مهر 1394     |     کد : 94187

امام جمعه هشترود: آل سعود شایستگی مدیریت حرمین شریفین را ندارد

امام جمعه هشترود گفت: آل سعود به هیچ وجه شایستگی مدیریت حرمین شریفین را ندارد زیرا آن ها در کشتار مسلمانان در دنیا و حوادث اخیر مکه نقش داشته و معنویت را از بین برده اند.

امام جمعه هشترود گفت: آل سعود به هیچ وجه شایستگی مدیریت حرمین شریفین را ندارد زیرا آن ها در کشتار مسلمانان در دنیا و حوادث اخیر مکه نقش داشته و معنویت را از بین برده اند.

حجت الاسلام علی رحیمی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: آل سعود و سردمداران عرب، اسلامی را به دنیا ارایه کرده اند که جز قتل و خونریزی چیزی ندارد.

وی اظهار کرد: مکه و مدینه ارث پدری آل سعود نیست بلکه جغرافیای عظیمی متعلق به همه مسلمانان کشورهای اسلامی است.
خطیب جمعه هشترود گفت: تمام دوستداران اسلام و ملت مسلمان باید در مدیریت حرمین شرفین سهیم باشند و اتفاق های هولناک مکه باید توسط مجامع بین المللی بررسی شود.
حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: اکنون هیچ گونه آثار وجودی از اهل بیت(ع) و رسول الله(ص) در مکه و مدینه دیده نمی شود و توسط آل سعود نابود شده و باید تمام مسلمانان در قبال این گونه حرکات حکومت آل سعود هوشیار باشند.
وی، یادآوری کرد: رییس جمهوری ایران باید در سازمان ملل پیشنهاد مدیریت و مشارکت سایر مسلمانان و کشورهای اسلامی در مدیریت حرمین شرفین را پیشنهاد کند.
حجت الاسلام رحیمی، با بیان اینکه گروه های تروریستی و داعش دست پرورده آل سعود هستند، افزود: اکنون گروه های تروریستی دنیا از آل سعود برنامه می گیرند و علیه مسلمانان اقدام می کنند.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: مشرکان و دشمنان اصلی دین و اسلام اوایل انقلاب دست به دست هم دادند تا اسلام ناب محمدی را از صحنه روزگار محو کنند اما به لطف الهی جوانان و دوستداران انقلاب و اسلام با تمام وجود در مقابل ابرقدرت های شرق و غرب ایستادند و نگذاشتند حتی وجبی از خاک این کشور از ایران اسلامی جدا شود.
حجت الاسلام رحیمی، خاطرنشان کرد: ملت ایران با تمام وجود از شرافت دین و اصل حریت و آزادگی دفاع کردند و به رهبری امام (ره) توانستند دین اسلام را رونق دهند.
وی گفت: رعب و وحشت رشادت های جوانان ایرانی، اکنون نیز در دل و قلب دشمنان نفوذ کرده است.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 3 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode