ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 29 شهريور 1394     |     کد : 93994

سیل در آذرشهر جان دو تن راگرفت

جاری شدن سیل در چند روستای شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی که شامگاه جمعه رخ داد، افزون بر خسارات مالی موجب کشته شدن دونفر در این روستاها شد.

جاری شدن سیل در چند روستای شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی که شامگاه جمعه رخ داد، افزون بر خسارات مالی موجب کشته شدن دونفر در این روستاها شد.

علیار راستگو فرماندار آذر شهر ، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: در پی بارش باران و تگرگ در غروب جمعه در روستاهای دهستان شیرامین شهرستان آذرشهر یک نفر جان خود را از دست داد و خساراتی به اماکن مسکونی و باغ ها و راه های مواصلاتی وارد شد .

وی بیان کرد: سیل در روستاها الوانق ، سیلاب ، خانقاه ، شیرامین ، پیرچوپان ، کوخالو و زینتلو جاری شده و به راه های روستایی ، باغ ها و برخی اماکن مسکونی خساراتی وارد کرد و متاسفانه در اثر شدت بارش و جاری شدن سیل یک نفر هم در روستای الوانق جان خود را از دست داده است.
راستگو ضمن قدردانی از اقدام فوری تمام عوامل امداد رسانی شهرستان آذرشهر ، اعم از هلال احمر ، شهرداری ، نیروی انتظامی ، اورژانس ، راه و شهرسازی و همچنین مشارکت اهالی روستاها ، شوراهای اسلامی و دهیاران ابراز کرد: متاسفانه چند نفر هم از گردشگران ، چوپانان و کشاورزان منطقه در اثر شدت بارش و سیل مصدوم شدند که بلافاصله توسط امدادگران به مراکز درمانی شهرستان اعزام شدند.
فرماندار آذرشهر گفت: از صبح امروز خسارات وارد شده به اماکن مسکونی روستاهای سیل زده ، محصولات کشاورزی و باغ ها و راه های روستایی و احشام توسط اکیپ های کارشناسان دستگاه های اجرایی مربوطه در حال بررسی است که پس از جمع بندی و بر آورد ، میزان آنها اطلاع رسانی خواهد شد.
دهستان شیرامین آذرشهر با هشت روستای اقماری و با حدود 11 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب غربی مرکز این شهرستان در کنار جاده آذرشهر – عجب شیر واقع شده است که عمده مشاغل جمعیت آن را کشاورزی و باغداری تشکیل می دهد که در اثر کمبود آب کشاورزی اغلب اراضی زراعی منطقه غیر قابل کشت و داشت و برداشت شده است .
شهرستان آذرشهر با جمعیت 120 هزار نفر در 55 کیلومتری تبریز واقع شده است .


نوشته شده در   يکشنبه 29 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode